wtorek, 15 listopada 2011

Proste i szybkie kartki

Kolejna propozycja na kartki świąteczne, robi się je szybko, z niewielką ilością dodatków. W sumie to kartki zrobiła maszynka BS i wykrojniki :)


 Tutaj jeszcze są dodane stempelki, a w górnej części śnieżynkowego borderu dodałam minimalnie brokatu:


No i jeszcze takie dwie kartki wczoraj zrobiłam: białe z dodatkiem niebieskości.

 Białe zgłaszam na wyzwania / White cards:
Użyte materiały:
Przepraszam za jakość zdjęć.
Dziękuję bardzo za miłe, ciepłe słowa pod adresem ostatniej kartki :*

27 komentarzy:

  1. Ta prostota jest pozorna ;) Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki a czy proste?Dla mnie raczej nie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ach....no tylko wzdychać...cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe! a te biało-błękitne jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te białe są przepiękne!!! bo te pierwsze bombkowe "tylko" piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. może proste i szybkie , ale za to jakie śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłaś mnie tymi kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki:)A białe są cudne,urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam dwie pierwsze i się zachwyciłam ale dwie następne ... totalnie mnie zaczarowały - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i bardzo delikatne :)
    Mam pytanko jeśli można. Czy można robić takie cuda z wykrojników bez maszynki? Bo chyba się nigdy takiej nie dorobię a bardzo mi się podobają prace zrobione z jej pomocą? Przynajmniej te Twoje są cudne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne, pierwszemoje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są, a prostota właśnie urody im dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze piękne robisz kartki..

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Mają w sobie tyle delikatności...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ja nie wiem jak Ty to robisz,że piszesz,że proste a dla mnie normalnie mistrzostwo to jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne są:) A ten wykrojnik śnieżynkowy mnie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie potrafię tak prosto, ale Twoje są mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Robią wrażenie :) Piękne! Ta prostota jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing creations!!
    Thanks for joining us at Lollipop Crafts this week. Good Luck
    -Sony
    Sonia-Studio60

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely creations!

    Thank you for joining us at The Crafty Pad in White On White challenge. :)

    Maggie
    x

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful creations! Thanks for joining us this week at Lollipop Crafts!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!