niedziela, 13 listopada 2011

Powoli rozpoczynam świąteczne kraftowanie

Kilka kartek świątecznych już zrobiłam i prawie wszystkie pokazałam. A wczoraj rozłożyłam papiery do zrobienia albumu (nie świątecznego), za dużo było słodkich dziecięcych kolorów, dlatego jako przerywnik zrobiłam taką karteczkę:
Do jej wykonania posłużyłam się mapką ze strony Cardabilities#42
Gwiazdka jest baardzo przestrzenna, sama kartka nie mieści się w tradycyjnej kopercie:
 Kartkę zgłaszam na wyzwania:
 A użyte materiały pokazane są na dole, główny papier to kartka z notesu K&Company "Flora and Fauna Ledger"




Pozdrawiam Was ciepło, życząc miłego, twórczego tygodnia :)

31 komentarzy:

  1. Cudo... jest bajecznie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. your card looks gorgeous again I love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, ta gwiazdka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z tą gwiazdką ;->

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutka kartka:)A ta gwiazda jest superancka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna gwiazda, cudna karteczka!!! i podziwiam cię za umiejętność korzystania z mapek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka prześliczna, do twarzy jej z tym kwiatkiem :)

    Dziękuję za namiary na stemple ... cicho liczyłam na jakiś polski sklep ... :( ale cóż, może kiedyś dotrą

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, bardzo podoba mi się bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka - a gwiazdką jestem zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful card. I love the colours and flower. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wszystkie Twoje prace jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a classic card. I love the green flower. Thanks for joining us at Top Tip Tuesday this week. Annette xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka i te przydasie... wiedziałam ze będę żałowała że nie kupiłam tego zestawu wykrojników i jak świetnie dopasowałaś stemple...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jeszcze jestem pod wrażeniem pomysłu na cudnego kwiatucha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is beautiful - gorgeous colours and that flower is just amazing!

    Thanks for joining in with us over at Top Tip Tuesday this week for our 'Anything Christmas' Challenge.
    Don't forget we love to see your Top Tips too – Just add (TIP) after your name when you link and you could be the lucky winner of our Top Tipper Prize!

    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba najpiękniejsze scrapki, jakie widziałam, to są te u Ciebie! Rewelacyjne, nieprzesadzone, ciekawe, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe są te Twoje przerywniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne!!! bomba ekstra, gwiazdka jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna interpretacja mapki a karteczka wspaniała, i ta gwiazdka - niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta gwiazdka jest przepiękna! Jak ją wykombinować bez wykrojnika..

    OdpowiedzUsuń
  21. bombkowa! ;) śliczna jest. Kwiatek rewelacyjny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow this is spectacular. Love the way you've designed this christmas card with that ornament as main object. Loving the detail with the sewing and flower too. Thanks for playing at Top Tip Tuesday last week and I am truly sorry for being late commenting on your entry. I still hope you'll join us for this week's challenge as well. Bettina xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!