sobota, 19 listopada 2011

Monotematycznie

Witam w sobotnie popołudnie i na samym początku chciałam złożyć gratulacje dla zdolnych dziewczyn, których prace zostały wyróżnione na blogu Unscripted Sketches.
 Gratuluję Kasi oraz Rysie (chyba dobrze odmieniłam, jak co to proszę poprawić)!!!

A dzisiaj zapraszam do kolejnego wyzwania z mapką #133
Tym razem nasza szefowa SarahKaye dała nam jeszcze jedno zadanie: prace miały być zrobione bez korzystania z gotowych scrapbookingowych papierów. W mojej kartce wykorzystałam papiery ozdobne, którym dodałam tło w postaci stempli i embossingu:
Jak widać moje kartki ostatnio są monotematycznie monochromatyczne :) 
Ale już niedługo mam nadzieję pokażę coś bardziej barwnego, wesołego.
Na dzisiaj to wszystko - bardzo dziękuję Wam za każdy najmniejszy ślad pozostawiony tutaj i jeszcze zachęcam odważne, kreatywne osoby do udziału w tym przedsięwzięciu -> klik!

8 komentarzy:

  1. Piękna!! Lubię takie estetyczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam karteczkę Kasi to od razu pomyślałam, że jej praca zostanie wyróżniona:)Kartka Rysy również jest fajna, a Twoja karteczka bardzo podoba mi się, jest taka delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna i zainspirowała mnie kolorystycznie - chyba spróbuję swoich sił w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely card! pretty tans and browns - love the butterfly and the embossing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów mi się udało i cieszę się jak dziecko :) a Twoja karteczka urocza i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful!!
    Nati from Brazil
    http://natiquill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!