sobota, 26 listopada 2011

Mapkowy tag - US#134

Jak już wcześniej pisałam dzisiaj będą dwa posty. Rzadko u mnie się to zdarza, ale wczoraj zabrakło mi czasu na napisanie. Sobota tradycyjnie opanowana jest przez mapkowe wyzwanie Unscripted Sketches.
Do wykonania kartki - taga użyłam po raz pierwszy papierów z cudnej kolekcji Karoli "Przytulne święta"
 Papiery są tak pięknie skomponowane, że dużo dodatków nie potrzebują.
Jedna większa śnieżynka, kilka perełek dużych oraz odrobina gazy i brokatu:
Kartkę zgłaszam na wyzwanie City Crafter Challenge Blog Week#84 "A Pink Christmas"
 
Oczywiście mapkę zmodyfikowałam do swoich potrzeb ;) 

Na koniec chciałam pogratulować pięknych prac dziewczyn,
które zostały wyróżnione na blogu US
Czekamy na kolejne z nową mapką! Pozdrawiam ciepło i zmykam bo remont w domu ciągle trwa...ale już widać "światełko".
Mam nadzieję, że w końcu nadrobię zaległości na Waszych blogach.

11 komentarzy:

  1. super! :) zainspirowałaś mnie tą mapką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tago-kartka! żebym ci ja miała te wszystkie bajery co ty:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za gratulacje, zaraz siadam do robienia karteczki wg nowej mapki
    Twoja interpretacja jest cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super interpretacja, i taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! This is so pretty.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  7. Another stunning creation ... thank you again for sharing with us at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely GORGEOUS! Thanks again for joining us at CCCB this week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nossa...adorei a escolha dos papéis...lindo cartão!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet and lovely, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!