środa, 16 listopada 2011

Kolory flagi na wyzwania

Wczoraj mnie wzięło na zrobienie kolejnego "wianka" tym razem z wykorzystaniem dziurkacza liścia ostrokrzewu. Wybrałam czerwone papiery z "Galerii Papieru", dodałam gwiazdki/kwiatki zrobione z wykrojnika
oraz kropelki z Perlen Pena.

Tył prezentuje się tak:
Przy okazji korzystając z mapki na blogu Card Patterns sketch 141 zrobiłam bardzo minimalistyczną kartkę w tych samych barwach:
Obie prace zgłaszam na bardzo fajne wyzwanie "Flag colors" CropStop Challenge #45

*****************
I jeszcze coś:
Chciałam zaprosić chętnie osoby (nie tylko scrapujące) do wspólnej zabawy w przyszłym roku 2012 pod nazwą                               
"INSPIRACJE   >>WIANKI<< 2012"


Oto kilka wytycznych:
  • Uczestnikiem zabawy mogą być osoby aktywnie prowadzące bloga, galerię na Picasa Web Albums lub Flickr'u. 
  • Zabawa trwa cały rok 2012,
  • Raz w miesiącu określonego dnia (będzie to za każdym razem ten sam dzień miesiąca) każdy z uczestników zaprezentuje na swoim blogu zrobiony wianek według wcześniejszych wytycznych
  • Wianki będą z różnych materiałów dostępnych na naszym rynku (również jako recycling)
  • gotowe projekty nie mogę być wcześniej publikowane
  •  Projekty mogą być wymieniane między uczestnikami (to już według ustaleń osób biorących udział w zabawie),
  •  Osoby zainteresowane udziałem proszę o wyrażenie chęci udziału i wpisanie się pod tym postem
  • na zgłoszenia czekam do 6 grudnia do godz.20.00
  •  11 grudnia otworzę bloga "INSPIRACJE  WIANKI" i wyślę zaproszenie do uczestników, blog będzie dostępny tylko dla osób biorących udział w zabawie, tam też będą podawane wytyczne do następnych projektów. 
  • Moim zamysłem jest wspólna zabawa, inspirowanie się wzajemne, dzielenie się pomysłami oraz....wymuszenie na mnie wytrwałości!!!   
  • Zabawa trwa cały rok - przygotowujemy w sumie 12 wianków-projektów.  
No to zapraszam :)
Spokojnego wieczoru i pięknego czwartku życzę (już niedługo weekend:*)

24 komentarze:

  1. śliczny jest :) a pomysł na zabawę z wiankami bardzo mi się podoba i zapisuję się :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się przyłączę! Mam nadzieję, że udział w tym projekcie/zabawie nauczy mnie nie tylko wytrwałości, ale też pomoże przełamywać pewne moje przyzwyczajenia i schematy. Liczę na sporo inspiracji, ciekawe pomysły, dobrą zabawę, no i częstszą zmianę dekoracji w domu ;)
    Pozdrawiam i gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's beautiful shine!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wianuszek i fajny pomysł na szybką kartkę :)
    Chętnie bym się dopisała do "wiankowego grona", ale z czasem wolnym wciąż u mnie kiepsko.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card and wreath project! Thanks for playing along with our CropStop Challenge Blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wianek i świetna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. niech się dzieje ! wchodzę ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wianek
    zawsze lubiłam wianeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wianek, nie jestem pewna, która strona bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your work, but the card has not neatly made, however the attached circle is so wonderful.

    clear business cards
    discount card printing

    OdpowiedzUsuń
  11. love the wreath and your card... just amazing!

    Thanks for playing with us @ CropStop's challenge blog.

    -- dalis

    OdpowiedzUsuń
  12. Wowzers, this is spectacular!! I absolutely love your wreath!! Thank you for joining in our CropStop challenge. Hugs, Rosie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie, żeby się zgłosić, bo kocham wianki, ale nie jestem pewna, czy to nie będzie dla mnie za trudne...
    Póki co mam pytanie - ten wianek jest zrobiony na bazie koła z tektury?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak :) najpierw wycięłam koło i z dwóch stron okleiłam.
    Kochana, wianki z pewnością nie będą trudne.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. FAB wreath and love your take on the CP sketch challenge!

    OdpowiedzUsuń
  16. Every card and tag is just amazing....thanks!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianek piękny, i te kwiaty... oj korci mnie to wyzwanie wiankowe, tylko czy dam radę... muszę jeszcze pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  18. A co tam raz się żyje, mam nadzieję, że podołam i wytrwam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wianki, więc chętnie przyłączę się do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli jeszcze można to ja również chciałabym się przyłączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chciałabym się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!