piątek, 11 listopada 2011

Czas na kolejną literkę

Minęły dwa tygodnie od ostatniego alfabetycznego wyzwania,  od dzisiaj bawić będziemy się
z "U for Under The Sea".
Ostatnio przewija się u mnie technika iris folding (kartki na blogu, w  szkole również wprowadzam ją w klasach pierwszych na zajęciach artystycznych) dlatego nie będzie nowością kartka, a właściwie obrazek wykonany w tej technice.

Trochę wakacyjny obrazek w połowie listopada jako odskocznia od świątecznego kartkowania. W tej pracy nie ma typowo scrapowych przydasi. Użyłam białego kartonika, kolorowych resztek papieru ozdobnego do pakowania prezentów, niebieską kredkę oraz ramkę z Ikei.

Zachęcam do zabawy z tą techniką, jest prosta i daje wieje możliwości.
Zobaczcie jak z literką "U" poradziły sobie dziewczyny DT Alphabet Challenge Blog.
Na dzisiaj to wszystko, zapraszam jutro na spotkanie z nowym szkicem Unscripted Sketches.
Za wszystkie pozostawione komentarze pod ostatnim postem ślicznie dziękuję - jesteście wielkie :*

8 komentarzy:

  1. Świetna praca. Bardzo spodobała mi się ta technika, chyba wprowadzę ją na swoich prywatnych zajęciach artystycznych:) Pozdrawiam serdedcznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie iris folding nie wciągnęło, ale w twoim wykonaniu bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek przywodzi na myśl słoneczne, leniwe lato, wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  4. Letni,kolorowy,słyszę szum jezior.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne żaglówki, aż mi letnie wspomnienia stanęły przed oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łódeczki :) Ja jeszcze nigdy nie próbowałam tej techniki, muszę nadrobić to zaniedbanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love all your work is Beautiful!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  8. Great project for the challenge Rudlis! I've always wanted to try iris folding.

    Sheena
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!