sobota, 12 listopada 2011

Biała choinka oraz zaległe warsztaty

Do dzisiejszej mapki ze strony Unscripted Sketches przygotowałam świąteczną kartkę z choinką. Folder do wytłaczania kupiłam prawie dwa lata temu, ale jakoś mało go używałam (albo się zapomni, że ma się taki wzór, albo brakuje czasu). W tym roku zaplanowałam sobie przygotować kilka kartek z wykorzystaniem tego wzoru, ale ile zrealizuję to się okaże ;)
Szkic na ten tydzień wygląda tak:
Trochę go uprościłam jak zwykle.
Mam nadzieję, że ta prosta mapka będzie inspiracją do wielu Waszych pięknych prac.
Bardzo się cieszę, jak bierzecie udział w wyzwaniach, tym bardziej jest mi miło jak Wasze prace są wyróżniane. W tym tygodniu tytuł TOP3 zdobyła kartka Krystyny - MOJE GRATULACJE :*
***********
Dokładnie tydzień temu miała przyjemność poprowadzić warsztaty ze świątecznego kartkowania i tworzenia albumów. Warsztaty odbyły się w pracowni Michaliny / HarmonyArt   
Oto krótka fotorelacja z tych warsztatów. Panie miały do zrobienia 3 kartki świąteczne w różnych stylach.
Coś w bieli:
i w  kolorze:
Uczestniczki były bardzo skupione i kreatywne podczas warsztatów:
tak bardzo, że nawet kot nie miał z kim się bawić ;)
Prace zostały zabrane do domów, albumy jeszcze trzeba dopieścić ( mój też nie skończyłam), ale za to wróciłam do domu z takim cudem jedwabno-filcowym   : )))
Ten piękny szal  zrobiły zdolne rączki Michaliny :* 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej, twórczej soboty.

9 komentarzy:

  1. Kartka piękna! Podziwiałam już na blogu US!

    OdpowiedzUsuń
  2. wzór choinki jest piękny:) a i wszystkie zdjęcia są super:) zazdroszczę takich spotkań:) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutka karteczka, widać że spotkanie udane było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję a karteczka piękna i niezwykle elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki:)A ta biała jest boska:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!