środa, 2 listopada 2011

3,2,1 Oh, oh, oh

Do świąt jeszcze kawał czasu, ale najlepszy moment aby pomyśleć o kartkach z tej okazji. Nasza zdolna Zussska zaprojektowała kolekcję papierów w tradycyjnych, bożonarodzeniowych kolorach, którą można już zakupić w sklepie UHK Gallery, dodam jeszcze, że są też inne nowości.
Papiery tym bardziej mi się podobają, że mają uniwersalne możliwości. Przygotowałam z nich kilka prac, być może będą dla Was inspiracją.
Ale po kolei.
 Liczba 3 to trzy kartki w technice iris folding - tutaj papier z kolekcji świątecznej idealnie mi spasował do paseczków, którymi wyklejałam diagramy oraz wykorzystałam gotowe napisy:



Liczba 2 to retro karteczki, delikatnie postarzane, z wykorzystaniem stempli, ćwieka, wstążeczek, guzika

I na samym końcu jedna gwiazdka origami, która została przygotowana jako dekoracja świąteczna w mojej klasie.
Mam w planie zrobić z uczniami więcej gwiazdek. Będą różnego kształtu, wielkości. 
Zapraszam również do obejrzenia pięknych prac na blogu UHK Gallery Inspiracje. i do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu :)
Pozdrawiam ciepło.

18 komentarzy:

  1. Święta pełne uroku na tych kartkach.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kobito nie przestajesz mnie zaskakiwać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne!! Bardzo oryginalne, zwłaszcza te w technice iris folding;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kartki w technice iris folding podbiły moje serce! Są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. trojaczki wymiatają!!!
    super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są niesamowicie efektowne. B O M B A :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra kartki! Zainteresowałaś mnie techniką iris folding :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, szczególnie te wykonane techniką iris folding :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności same! Kiedy zdążyłaś naprodukować ich taką masę? Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super technika, aż muszę sobie poszukać info na jej temat, bo wszystko wychodzi tak idealnie, elegancko, że aż dech zapiera :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ śliczne świąteczne karteluchy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. och, jak ja Ci zazdroszczę tych świątecznych klimatów.. cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja, też się zabieram za podobne karteczki, coś mnie naszło bo dawno nie robiłam iris folding. Zainspirowałaś mnie to może i ja coś podziałam w tym temacie. Pozdrawiam. Gwiazdką się zachwyciłam, a jakże... nie mogło być inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!