wtorek, 11 października 2011

Zaproszenie i chwilowy przestój

Kreatywna niedziela się zapowiada na którą zapraszam:

Miejsce:

Miejski Dom Kultury "Batory" w Chorzowie,
ul. Stefana Batorego 6

Czas:

16 październik 2011r.
godz. 10-17

Szczegóły tu:

Rzeczy Ładne

Będę również z moimi zdolnymi uczniami z tej szkoły, którzy pokażą jak kręcić paski papieru, by powstałe małe prace w technice quilling oraz będzie można zrobić karteczkę w technice iris folding.

A u mnie chwilowo zatrzęsienie różnych prac do zrobienia na już, więc jak tylko się wyrobię to pokażę w co obecnie wsiąkłam ....hi hi szczegóły zna tylko Inka :*

4 komentarze:

  1. Wreszcie coś blisko, więc mogłabym pójść, tyle, że akurat na niedzielę jestem już od dawna umówiona i nie wypada mi teraz zmienić planow :( A buuu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dość blisko ,ale już mam 16.10 zajęte, a szkoda :(
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu coś pod nosem już jak pierwszy raz przeczytałam o tym to nie mogłam się doczekać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!