poniedziałek, 3 października 2011

Zakładkowo ;)

Dzisiaj rozpoczęło się kolejne wyzwanie na blogu UHK - Inspiracje.
Tematem nowej zabawy jest "zakładka".
Lubię taką formę.  Blisko 3 lata temu  udało mi się zorganizować wymianę zakładkową ze zdolnymi dziewczynami - dzięki tej wymianie jestem posiadaczką cudnych zakładek, które zostały wykonane m.in. przez Pasiaczka, Mirabeel, monikajacka, jaśminowasię, Gulkę, Inkę itd.
Jak ogromne to było przedsięwzięcie można zobaczyć tu .
                                                          ***********
Wszyscy wiedzą jakie zadanie spełnia zakładka, ja dodam tylko, że te w moim wykonaniu są zupełnie proste, bez dodatków przestrzennych. Mają służyć czytelnikowi, a nie być tylko ozdobą.
Przygotowałam zakładki dla dzieci, do ich wykonania wybrałam kolorowe zestawy papierów Ulica Ptasia oraz Babie Lato.

Rewers:
awers: ...albo odwrotnie ;)
W samochodowej użyłam gotowego szablonu, który tylko nieznacznie zmodyfikowałam i dodałam drobne kropelki zrobione Perlen Penem.

Ozdobą zakładki dla dziewczynki są kolorowe wstążeczki, które zostały splecione i zakończone drobnymi koralikami
Ostatnia zakładka jest wykonana pod mój obecny nastrój, czyli   "co mi w duszy gra".
Bazę pod nią stanowi tekturka od Gizmo, do tego przetworzone kartki ze starej książki do muzyki jeszcze z 8 klasowej szkoły podstawowej, stempel motyla z zestawu Marthy Stewart, sznurek, koraliki oraz odrobina Glimmer Mist w zielonym kolorze.

Każda strona jest inna: 
Drewniane koraliki zostały najpierw delikatnie potuszowane distressem, potem ozdobione drobnym stemplem i brązowym tuszem StazOn.

Zamieszkała już w obecnie czytanej książce Jodi Picoult.
Dziękuję za wytrwanie do końca i zapraszam do wspólnego zakładkowego szaleństwa na blogu UHK Gallery Inspiracje :)

12 komentarzy:

  1. Piękne!!! A ta ostatnia - cudo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są wszystkie!
    Ja przyznaję,ze swoje robiłam po raz pierwszy w życiu..i nawet mi się to spodobało:)Robi się je bardzo przyjemnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taka zakładka - mam już dwie ;o))
    A myślisz że takie zakładki można podarować Paniom przedszkolankom? w jakiej formie - je przekazać? Ja nie mam pomysłu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzik, myślę, że to wspaniały pomysł na prezent dla Pań przedszkolanek.
    Proponuję zapakować w celofan lub ozdobny papier. Jeśli Twoje dziecię jeszcze wykona laurkę samodzielnie (no z niewielką pomocą mamy) to będzie super. Ostatecznie może być mały bilecik z życzeniami i niewielkim rysunkiem dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. yeaaaah,uwielbiam robić zakładki!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyła mnie zakładka z motylami i nutami. Bardzo ładna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oo pamiętam i też mam cały wór zakładek od zdolnych dziewczyn-chętnie je przeglądam w ramach inspiracji,
    a twoja ostatnia zakładka jest inspiracją kolejną :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje prace, pochodziłam nieco, pooglądałam, powzdychałam... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!