piątek, 21 października 2011

Totally Transparent

Taką nazwę nosi wyzwanie na  Our Creative Corner - do wykonania dowolnej pracy należy wykorzystać jakikolwiek materiał przeźroczysty. Przygotowałam kartkę świąteczno-zimową wykorzystując jeden papier z najnowszej kolekcji UHK Gallery,  jako element transparentny wykorzystałam folię przeźroczystą ze sklepu Gizmo i dodałam koronkowy stempelek z  ILS.
Aby było można zobaczyć efekt zrobiłam fotkę na ciemnym tle
A tak prezentuje się folia na kartce czyli NIC NIE WIDAĆ ;(
Kwiatek i duży ćwiek pochodzą ze sklepu scrap.com.pl, drobne perełki naklejone w środek każdej śnieżynki to zestaw Zva Creative.
I pod światło by można zobaczyć delikatne śnieżynki
 tak wygląda warstwowo kartka:
Tyle fotek narobiłam, ale na żadnym nie widać dobrze efektu białych śnieżynek - trudno mi było porządnie to uchwycić...
Powoli i u mnie rozpoczyna się świąteczne kartkowanie. Ale od czasu do czasu inne prace też pokażę.
Pozdrawiam ciepło i zapraszam jutro na spotkanie z nowym szkicem Unscripted Sketches.

12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tą folią:) Bardzo ładna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to tak jak u mnie: powoli się zaczyna ;o)))
    Rudlis -musze przyznać, że te śnieżynki wyszły przepięknie i rzeczywiście lepiej je widac na ciemnym tle. Następna kartke zrób z ciemnym tłem.
    Ale sam efekt -jest piękny i magiczny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się śnieżynki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę widać, chociaż bardzo żałuję, że nie mogę obejrzeć kartki na żywo. Śliczna jest i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, widać efekt, super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowem magia świąt:) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieżynki przecudne, a karteczka niesamowicie delikatna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro miało byc transparent, to jest transparent :)
    Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten stempelek i kartka świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt białych śnieżynek bardzo pomysłowy i oryginalny:)piękna delikatna, niemal zwiewna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, zwiewna i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają takie stemple i cała karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!