piątek, 28 października 2011

T for Tea Time (drinks or food)

Zapraszam na kolejne wyzwanie  alfabetyczne. Dzisiaj mamy literkę "T" czyli coś do picia lub jedzenia.
Moja kartka związana jest z ulubionym napojem
Tym razem posłużyłam się znaną techniką iris folding, środek kartki wykleiłam fragmentami z książki, która miała iść na makulaturę. Pomysł z gazetą zaczerpnęłam od Michelle z tego postu.

W sam środek udało mi się dopasować jedno ważne słowo:
Chwile szczęścia daje mi  filiżanka gorącej, aromatyzowanej kawy, na którą Was serdecznie zapraszam :) 
Zapraszam również do wzięcia udziału w wyzwaniu alfabetycznym, literka "T" królować nam będzie przez dwa tygodnie.

18 komentarzy:

  1. plusik za pomysłową filiżankę! fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka rewelacyjna, Dobry pomysł z tym iris folding. Dawno się nie bawiłam tą techniką, a jak u Ciebie zobaczyłam to teraz coś mnie nachodzi, może i ja coś pokombinuję w tym temacie. POZDRAWIAM ze słonecznego jesiennego Podkarpacia. AGA

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa! I rzeczywiście: filiżanka dobrej kawy i nic więcej człowiekowi (czasami:) do szczęścia nie trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracochłonna technika, ale za to jaki efekt! I to "szczęście" w samym środku! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka - od techniki iris folding i quillingu rozpoczęła się moja przygoda z papierem :)

    Dzięki Tobie odkryłam fantastyczne blogi poświęcone wyzwaniom. Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :)
    Skorzystałam z zaproszenia do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, filiżanka wygląda fantastycznie:)
    Bardzo fajna technika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dobra kawka nie jest zła! A karteczka twórcza bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za pomysł. Świetne wykorzystanie książki i tego napisu w środku. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka. I pomysł i wykonanie. Ps. Kawa to też moja słabość, taka pyszna z ekspresu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pomysłowa karteczka :) A pomysł z filiżanką wypełnioną kartami książki - niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, pomysłowa, delikatna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz pomysły! I jeszcze to szczęście w centalnym miejscu, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!