piątek, 7 października 2011

Szyta według mapki

Zakochałam się w tym digi-stempelku od pierwszego spojrzenia, musiałam go mieć! Mam i zaraz go użyłam.
Kartka przygotowana według wyzwania na Sentimental Sundays Challenge#75 pod nazwą Sewing  or Stitching. Jest to nie tylko blog z wyzwaniami, ale posiada również digi stempelki, które czasami udostępniają do bezpłatnego ściągnięcia. Moja kartka z różyczkową maszyną:

Jednym z warunków na blogu Sentimental Sundays jest by praca posiadała cytat, sentencję bądź życzenia.
Mój cytat jest tłumaczony z oryginalnej angielskiej sentencji.
Mapka według, której powstała kartka pochodzi z Midnight Madness Sketch Challenge #124
Jak łatwo dojrzeć różyczki  są "niestaranie" pokolorowane, to zamierzony efekt ;)

Na koniec dziękuję za cudne komentarze od wspaniałych dziewczyn pod ostatnim postem :*
Napis poprawiłam i już jest ok.
Życzę miłego, ciepłego wieczoru i do spotkania jutro podczas sobotniego wyzwaniu Unscripted Sketches.

16 komentarzy:

  1. sliczna karteczka, taka wiosenna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super digi stempelek!Wspaniały pomysł na kartkę !!Baaardzo ale to bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cudny ten stempelek!
    Piękna kartka Ci wyszła! )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna karteczka, a stempelek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity stempelek i super kartka!!!
    Jak zwykle w Twoim wydaniu wyszło mistrzowsko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stempel faktycznie fantastyczny :) A i cała kartka piękna, te różyczki jako motyw wpleciony w tło i w stempel - piękny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful card, I love that image & it is perfect for this week's challenge :)
    Thanks for joining us at Sentimental Sundays & Good Luck!
    Hugs
    Tracey
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny stempelek, a karteczka , jak zwykle urocza, delikatna, takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adorable card. Love the soft colors and the stiching is of course so perfect. Thanks for joining the Midnight Madness Sketch Challenge, LindaS/MMSC'DT

    OdpowiedzUsuń
  10. What an adorable card! I love the pink and green and what a great image, thanks so much for joining us for this week's challenge!
    Hugs,
    Marsha
    MMSC-DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!