poniedziałek, 24 października 2011

Szybka karteczka

Ile czasu Wam zajmuje zrobienie prostej karteczki bez przeszyć, wielu warstw, mnóstwem dodatków?
U mnie różnie to bywa, wszystko zależy od pomysłu, celu oraz "chciejstwa". Dzisiejszą karteczkę zrobiłam w ciągu 30 minut od podstaw, przy okazji zmieniając dwa razy stempelek w środku kartki. Bardzo się śpieszyłam, aby zrobić zdjęcia zanim zrobi się zupełnie ciemno. Ale i tak trochę odbiegają od oryginału.
 Kolory starałam się dopasować do wyzwania na The Play Date Cafe Challenge #104 oraz według mapki Stampin'Royalty Challenge#94




Jak łatwo zauważyć pozmieniałam mapkę, kolorystyka odrobinę inna.
Kolorki wyzwania PDCC są bardzo wiosenne, lekkie... a za oknem wiadomo mamy teraz dużo szarości.  
Ale co tam - ważne, że się zainspirowałam :)))
Pozdrawiam odwiedzających, a buziaki przesyłam wszystkim, którzy pozostawili ślad pod poprzednim postem :*  Wielkie dzięki :)

20 komentarzy:

  1. śliczna karteczka mnie trochę dłużej zajmuje czasu na zrobienie prostej kartki.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym czasem bywa różnie ;)
    Twoja szybka karteczka jest urocza i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne mam zaległości u Ciebie a tu tyle pieknych prac, z tej pół godziny połowę zjadłby mi stres, że muszę tak szybko zrobić kartkę, a u Ciebie proszę ciach trach i karteczka jak malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful and very elegant I love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna ta błyskawiczna karteczka;-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wyszło , podziwiam, szczególnie kwiatek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarzyk :*
    Cenię sobie słowa i pochwały u tak zdolnej główki i rączek jak Pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is beautiful. The embossed pattern goes perfectly with the stamped image and the flower is absolutely GORGEOUS! Thanks for sharing your talents!

    OdpowiedzUsuń
  9. szybka, ale za to jaka cudowna. Tylko Ty tak potrafisz!!!! Oczarowana jestem i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is gorgeous! LOVE that beautiful blossom and your background embossing! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card, that flower is just so luscious and looks beautiful with that embossing! Lovely! So glad you played along with us at The Play Date Cafe this week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje prace. Chciałabym robić takie karteczki na szybko :)
    U mnie trwa to też jakieś 30 minut, ale efekt daleko daleko w tyle

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kartka :)
    też bym chciała umieć taką zrobić..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!