sobota, 1 października 2011

Szkic, który sprawił mi problem

Lubię robić kartki według mapek, ale nie zawsze do głowy przychodzi pomysł jak "ugryźć" daną mapkę. Od 2 dni zabierałam się do zrobienia pracy według nowego szkicu Unscripted Sketches #126.
W końcu musiałam coś stworzyć. Przyznam się, że nie jestem w pełni zadowolona z mojej kartki.
Jak dla mnie - czegoś jej brakuje...
Po raz pierwszy użyłam wstążeczkę od eight:)
Karteczka będzie dodatkiem do prezentu dla koleżanki z pracy.
Wiem, że tu nie zagląda dlatego pozwoliłam sobie ją wcześniej pokazać :)

Na koniec bardzo miła wiadomość:  cudna karteczka JagiBa została wyróżniona na blogu Unscripted Sketches!!!!!!!! 
Moje gratulacje, mam nadzieję, że to nie ostatni udział Jagi 
w wyzwaniach US. 
Cieszy mnie również fakt, że coraz więcej dziewczyn z Polski 
bierze udział w tych wyzwaniach. 



5 komentarzy:

  1. Oj,zawstydziłaś mnie)))Dziękuje ślicznie:***
    Z ta mapka poradziłaś sobie wyśmienicie!Piękna karteczka i..ZIELONA:)))
    Mam ochotę i na tą mapkę:)))
    Dziękuję raz jeszcze:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradziłaś sobie świetnie...
    Może brakuje Ci tam kwiatków lub listków?

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka!
    Świetnie poradziłaś sobie z (jak dla mnie) trudnymi kolorami :).

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, marudzisz, fajna wyszła :)
    Super udrapowana wstążeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapka jest dosyć trudna, ale świetnie ją zinterpretowałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!