piątek, 14 października 2011

Piątek dla literki "S"

Witam na kolejnym alfabetycznym wyzwaniu z literką "S" czyli S for Soon be Halloween.
Jest to moja pierwsza interpretacja tego tematu, jakoś do tej pory nie robiłam kartek związanych z Halloween.
Nie posiadam też stempli o takiej tematyce, więc musiałam posiłkować się digi.
 Spasowały mi dyniowe stemple, dodałam kolorowe liście, ramkę z wykrojnika, wstążeczkę, ćwiek. 
Wszystkie użyte papiery w tej kartce pochodzą ze sklepu UHK Gallery.
Pozdrawiam ciepło, życzę miłego piątku.

5 komentarzy:

  1. Halloween możemy już obchodzić.Piękna kartka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations what a beautiful creation, I love it
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!