wtorek, 18 października 2011

Paper mint z odrobiną czekolady

Czyli moja propozycja na nowe wyzwania UHK Gallery Inspiracje. Wielka buźka dla szefowej UHK, że mogłam z niewielkim poślizgiem przygotować kartkę.
Jak już pewnie wiecie mamy dwa zestawy ogrodowe autorstwa Zussski: zimowy oraz miętowy.
Oba zestawy papierów mam u siebie i oba są cudne!!! Same się przekonacie jak dostaniecie je w swoje łapki.
Moja karteczka jest świąteczna w miętowych papierach (musicie mi uwierzyć na słowo) a nie w zimowych. Dodatki są w brązach czyli z Coffee Toffee.
Stempel bombki pochodzi z zestawu JustRite Cling Stamps. Trochę embossingu na gorąco, niewielka rozetka, sznurek, guzik, koronka, wstążka, odrobina stempli borderowych i kartka gotowa.
Zrobiona została według tego szkicu CardPatterns137

 Świąteczna kartka to można zgłosić ją na wyzwanie Christmas - Floweret.
Zapraszam do podziwiania pięknych prac dziewczyn na blogu z inspiracjami oraz wzięcia udziału w zabawie  z miętową nutką :*

7 komentarzy:

  1. Łooo! Uwielbiam rozetki i połączenie mięta/turkus z brązem :D

    Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rozetki są oszałamiające! A do tego mięta z czekoladą - pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest cudowna. Z opisu wynika, że hop siup i jest. Ale to pozory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous!! I always love blue and brown together. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!