niedziela, 9 października 2011

Odrobina świątecznie

W piątek dotarła do mnie paczuszka z Galerii Papieru z nowym zestawem papierów "Herbatka dla dwojga".
Dla mnie są idealne na kartki, albumy świąteczne :)  Zaraz też pocięłam i z jednej części powstały kartki świąteczne (jakby mogło być inaczej!), a potem zrobiłam sobie pierwszą dekorację świąteczną.
 Drugą stronę też można ozdobić, ale ja na razie nie mam pomysłu ;)
Wianek taki już wielokrotnie widziałam na blogach zagranicznych, zapragnęłam sama go zrobić.
A dla chętnych przygotowałam krótki kurs:
potrzebujemy kwadraty o bokach 8,25 cm
Przygotowujemy kwadraty, ja wykorzystałam na wianek 17, ale czasami wychodzi więcej
  
rogi każdego kwadratu dziurkujemy
 następnie brzegi
z gotowych elementów zwijamy rożki, sklejamy je delikatnie klejem  
rożki układamy w wianek i boki łączymy klejem,
 gotowy wianek, teraz tylko własny pomysł na dekorowanie go

Skoro jest to przestrzenna dekoracja czyli tzw. 3D to zgłaszam wianek na wyzwanie City Crafter Challenge Blog - We are going 3D.
Pozdrawiam ciepło, mimo chłodu i deszczu za oknem. Liczę jeszcze na ciepłe, słoneczne dni w październiku, a Wy?

27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na dekorację świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna ozdoba :) dziekuję Aniu za szybciutki kursik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć w powietrzu święta!Kursik bardzo przydatny.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł !Pięknie wyszła ci ta gwiazdka ,cudna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wianuszek, papiery faktycznie swiąteczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna ozdoba - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny efekt! Bardzo mi się podoba taki wianuszek. Pięknie go udekorowałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ..ale piekny wianek , aż mi się zachciało świąt ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała dekoracja! Dziękuję za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za kursik, piękna dekoracja :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dekoracja :) Dziękuję za kurs :) Takie malutkie na choinkę wyglądałyby świetnie... trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, ale cudny pomysł na ozdobę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zawieszka i super kursik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wianek, pomysłowe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za kursik, zainspirowałas mnie tym wiankiem i pewnie też cos podobnego wykombinuję. A podpowiesz mi jakie to są dziurkacze jakiej firmy?? podobają mi się te wzorki!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely wreath so very pretty ... thank you for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianek prezentuje się wspaniale! Coś czuję, że skorzystam z kursu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. FABULOUS!!! Thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. This is wonderful and looks like it would be so fun to make.. I want to try one... Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  20. LOVELY! Thanks so much for joining us this week at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudeńko :) I jakie pracochłonne :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bellisima la corona , muchas gracias
    saludos
    Maria Luisa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!