sobota, 22 października 2011

Nowa mapka - stare papiery

Dzisiejszy post napisany został trochę z opóźnieniem, bo miałam baaaaardzo kreatywną sobotę w towarzystwie Inki, a kto zna Inkę to wie, że dużo będzie się działo twórczo! Co zmajstrowałyśmy pokażę jutro jak tylko dodam ostatniego "szlifu".
A teraz kilka zdań na temat nowego wyzwania US.

Pozostało mi mnóstwo świątecznych papierów z ubiegłego roku, nie zdążyłam je wykorzystać. Mam tylko nadzieję, że w tym roku przynajmniej część uda mi się przetworzyć, bo ciągle ukazują się nowe kolekcje i człowiek by tylko kupował. A przecież szuflady nie są z gumy ;)))
Dzisiejsza wyzwaniowa kartka została wykonana właśnie z ubiegłorocznej kolekcji (nie pamiętam jaka to kolekcja, ani gdzie zakupiona). Mapka Unscripted Sketches jest bardzo prosta i przyjemna, ale oczywiście po swojemu ją odwróciłam.
 
Karteczka:
Brzegi przeszyte maszynowo, duża serwetka koronkowa, ćwiek, kwiat, który może zastąpić gwiazdę betlejemską, dziurkaczowe liście, kawałek sznurka - z tego wszystkiego składa się kartka. 
 No i jeszcze odrobina kropelek Accents Glossy
 Zapraszam więc do zabawy z mapką na Unscripted Sketches z pewnością powstaną wspaniałe prace.
 Bardzo się cieszę, że coraz więcej dziewczyn korzysta z tych mapek.
Moje gratulacje dla wspaniałych dziewczyn
 które wygrały ubiegłotygodniowe wyzwanie:

11 komentarzy:

  1. Karteczka w kolorach świątecznych!Piękna!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardzo się podoba, układ kartki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja mapki, śliczna karteczka Ci wyszła :)
    Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa! Przesyłam serdeczne uściski :)

    Twoja interpretacja mapki jest fantastyczna, jak zwykle mocno mnie inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!