środa, 5 października 2011

No to mamy październik

i nowe craftowe wyzwanie na blogu Scrapgalerii. Kolejna prosta mapka jako inspiracja dla Waszych prac. Zajawka kartki

Craft mapka #9 na ten miesiąc:
Mapkę można w dowolny sposób modyfikować, obracać, zmieniać kształty. Rodzaj zgłoszonej pracy i techniki wykonania dowolne.
Moja kartka w całości wygląda tak:


Jeszcze materiałoznawstwo:
 Do tego kwiatki ze scrap.com.pl.

Na Wasze prace czekamy do 8 listopada, czyli czasu jest dużo. Jestem pewna, że karteczki i inne małe dzieła będą jak zwykle bardzo piękne, inspirujące. Przypominam tylko, że prace zgłoszone na wyzwanie nie muszą być wykonane z materiałów zakupionych w Scrapgalerii.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pozostawiony ślad :* 

14 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, cudne są koronkowe stemple i śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka:)Bardzo dopieszczona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki są przepiękne.
    Na tą kartkę wprost nie można się napatrzeć :)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze kartka wspaniała!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, jest taka dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świetna, a mapka rzeczywiście bardzo otwarta na różnorakie realizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ..oo,, cudowna i znów wykorzystalas te stemple co ja je mam i jeszcze nimi sie nie bawilam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle zachwycam się bardzo, bo ja tak nie umiem, ale im więcej tutaj zaglądam, to bardziej mnie kusi, by coś poscrapować. Pozdrawiam, a karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kartka i świetna mapka. Pewnie się skuszę na udział w wyzwaniu. Jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy sięgają już po "cięższe kolory" a u Ciebie tak lekkość

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!!! Uwielbiam to, jak potrafisz wyważyć dodatki - wszystkiego w sam raz i całość pięknie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!