piątek, 14 października 2011

Moje Preludium

Pocięłam jeden papier z nowej kolekcji UHK Winter Garden  jako wstęp do rozpoczęcia kartkowania z nowym zestawem.  Ale również po to by wziąć udział w dwóch wyzwaniach. Mapki na blogu Sasya s'Sketches od razu mi się spodobały. Oto one:
Sketch#84
Moja interpretacja, która została zgłoszona również na blogu City Crafter Challenge Blog jako kartka urodzinowa dla Lindy:
 Uwielbiam tą rameczkę, drobne listki wycięłam ręcznie
Jest też mapka bonus i również ją zinterpretowałam:
Bonus#22


 I tutaj wykorzystałam cudny różano-muzyczny papier od Zussski :))). Całą kolekcję można kupić w sklepie UHK:*
Kwiatek zrobione według tego kursu z niewielką moją modyfikacją.

Przy okazji dzisiejszego święta chciałam życzyć wszystkim pracownikom placówek pedagogicznych przede wszystkim cierpliwości, poczucia humoru oraz optymizmu! 
A w życiu osobistym miłości i szczęścia. 
Życzy Belfer ;)
Pozdrawiam Was ciepło i do spotkania jeszcze dziś wieczorem z alfabetycznym wyzwaniem.

10 komentarzy:

  1. Piękne i delikatne kartki w ślicznych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sa sliczne, pierwsza bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, a za życzenia dziękuję, są baardzo trafione z tym co koniecznie potrzebne w tym zawodzie ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Чудесные открытки!!! Сочетание голубого и розового смотрится очень нежно и свежо!!! Спасибо, что ищете вдохновение вместе со s'Sketches!!! Желаю удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, szczególnie druga! U mnie UHK-owy zimowy ogród nabiera jeszcze mocy urzędowej... Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for this pretty card.. It made my day so special..

    Hugs, Linda

    OdpowiedzUsuń
  7. Какая красивая цветовая гамма! Обе открытки - сама нежность!
    Спасибо, что играете с блогом СКЕТЧИ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karty są świetne i stylowe! Dzięki za grę z s`Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!