niedziela, 23 października 2011

Mixed media z Inką

Wczoraj spędziłam twórczo czas z Inką w takiej bajkowej scenerii:

W skrócie opiszę co robiłyśmy, a więc było: wycinanie, malowanie, krakowanie,stemplowanie, plotkowanie:
Tu Inka przy pracy:
To co zrobiłyśmy można nazwać świątecznym mixem z wykorzystaniem różnych medii z dziedziny decoupage i scrapbookingu. Ze mnie baaardzo początkująca dekupażystka ;P  jedynie mogę pochwalić się zegarem zrobionym pod okiem Inki. Ale takie połączenie decu i scrapu za mną chodziło od pewnego czasu.
Zawieszki świąteczne w kształcie serc dokończyłam w domu i teraz pokazuję.
Pierwsze serce - największe ozdobiłam kwiatem, sznurkiem, wstążeczką, pod światło widać, że są przestrzenne kropki zrobione Pearl Penem.

Podobają mi się moje spękania, nawet jak nie są idealne według decoupażystki. Drugi kolor nakładałam w nietypowy sposób - Inka o tym wie ;)))
Drugie serce miało być na bogato zdobione, ale nie bardzo pasowały mi złote śnieżynki, więc zrobiłam białe z wykorzystaniem embossingu, kilka czarnych kropek, drobne perełki w środkach śnieżynek, biała wstążka do zawieszenia.

Trzecie - w nietypowym świątecznym kolorze, bo Inka malowała swoje jedno serce na fiolet to Rudlis też chciała ;) A potem był problem z ozdobieniem go w domu. Bo Rudlis nie posiada dużo ozdób w tym kolorze
Zdjęcie grupowe jeszcze co by pokazać wielkość:
Co Wy sądzicie o tej mieszance "wybuchowej"?
Serca ozdobione są tylko z jednej stronie - z tyłu tylko pieczątka gdzie można wpisać życzenia, dedykację:
 Mnie się bardzo spodobało bawienie farbami, krakami  i gdy czas pozwoli to pewnie jeszcze coś zmajstruję, bo zapas drewienek zabrałam do domu.
Zobaczcie też u Inki jak dopieściła swoje serducha ;*

16 komentarzy:

  1. też nad napisem myślałam ,ale jak to scraperka niezaawansowana -nie mam takiego stempla -ale juz niedługo ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim zazdroszczę takich spotkań!!!!Serduszka wygladaja przepięknie!!!!

    Czy listki ostrokrzewu to wykrojnik?Mam jedynie dziurkacze ,a mam straszna ochotę na coś większego.męczę się i wycinam odręcznie..

    pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaga to duży dziurkacz - są 5 i 7 cm długości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne serducha , baardzo mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spotkanie, zazdroszczę. A serduszko - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to miejsce :)
    Uwielbiam tam robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne spotkanie!i świetne efekty Waszej wspólnej pracy:)przepiękne te serduszka...super pomysł na prezent gwiazdkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spotkania są super twórcze.Lubię przedmioty ze spękaniami.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serducha, bardzo fajnie ozdobione, a spotkania mocno zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł fajowy, serducha czadowe :-) A zabawa farbą jest przednia... też to powoli odkrywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie twórcze spotkania :)
    Świetne serducha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłaś do RAJU:) Serducha świetne! Osobiście mam mało tego typu doświadczeń, więc szczerze "zazdraszczam"

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne efekty Waszych eksperymentów. Serducha świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się to serduszko z aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne te serduszka. Podziwiam Twoje wspaniałości na tym blogu :) Zazdroszczę takiego spotkania. Bardzo chciałabym w przyszłości nauczyć się pracy z deku i mixami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :) Eleganckie, nastrojowe ozdoby w starociowym stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!