poniedziałek, 31 października 2011

Magical box

Taką nazwę nosi wyzwanie na blogu City Crafter Challenge Blog # 80.
 Mam w domu kilka baz pudełek "ekspolodujących" od Gizmo, ale nie chciałam powielać kolejnych pomysłów na ozdobienie tego rodzaju pudełka. Więc wróciłam do początków mojej przygody z papierem czyli do origami.
Uprzejmie uprzedzam, aby nie regulować monitorów 
zdjęcia są kolorowe, a nie są biało-czarne!  
The box in silver and black.
 Do wykonania pudełka użyłam 8 dwustronnych papierów:
  Sam papier może jest efektowny, ale zgodnie z wyzwaniem trzeba było pokazać rodzaj ozdobienia na zewnątrz i w środku pudełka.
No to po kolei (dużo zdjęć):





No i dobrnęliśmy do końca. Jako ozdoby użyłam bardzo drobnych koralików na zakręcone wieczko pudełka, w środku sizal z większymi koralikami. Pudełko jest autorstwa Tomoko Fuse (uwielbiam jej wszystkie pudełka), a srebrna róża to słynna róża Kawasaki.
Całość dedykuję mojej bliskiej, choć teraz daleko mieszkającej koleżance Joli  :)))

23 komentarze:

  1. WSPANIAŁE!! Oj tak Tomoko Fuse - jej projekty są piękne. Twoje pudełko i zawartość wyszły niezwykle efektownie pomimo oszczędności kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne! A rodzaj papierów podkreślił detale. No i ta różą...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne pudełko z przepiękną różą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie to coś innego niż wszechobecne eksplodujące pudełka :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Podoba mi się pudełko, jego kolory, zawartość, kwiatek i oczko w kwiatku czyli wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyszło! Ja też się załapalam na to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. How very very beautiful! Love this box and the beautiful rose ... thank you so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. What a stunning box you have created.. I love the beautiful rose..

    Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe pudełeczko i świetnie wykonane :)
    A ta róża...cudo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełeczko i fajny pomysł z wykorzystaniem origami:) Buziaki Irenko:))

    OdpowiedzUsuń
  12. So clever and fabulous! love it!
    Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh wow, that is pretty and elegant, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pudełeczko a róża po prostu mistrzostwo świata . Podziwiam ją a także Twoje zdolne paluszki niczym baletnicy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pudełeczko, takie magiczne i wspaniale je wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko... szczękopad totality...

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego super pudełka, to chyba jeszcze nie widziałam. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!