niedziela, 16 października 2011

I Jarmark Aktywności Twórczej

Już za nami! Było kreatywnie, wesoło i bardzo twórczo.
Fajnie spotkać w jednym miejscu tyle różnorodnych, ciekawych technik: 
filcowane piękne torebki, szale, kwiaty z Pracowni Kreatywności w Bielsku,
decoupage na wieszakach, pudełkach, biżuteria decoupage, materiały do sutaszu na stoisku Pracowni i Galerii Artystycznej Harmony Art ,
wszystko do scrapbookingu można było zakupić na stoisku u Endiego, które było oblegane przez klientki :)
Widok auli:
  Nasze stoisko mieściło się przed wejściem na aulę. Tak przygotowaliśmy reklamę naszych warsztatów:
Uczniowie mojej szkoły prowadzili warsztaty dla chętnych przez cały czas trwania jarmarku,
 najpierw przy naszym stole, ale z czasem grupa uczących nam się rozrosła i trzeba było się przenieś na sąsiedni stół:
 Jak widać "uczący" się byli w różnym wieku
 Pod koniec imprezy było już trochę spokojnie i można było wykończyć swoje kartki:
oraz powtórzyć materiał na jutrzejszy sprawdzian:
Jestem dumna z moich uczniów, że sprostali trudnemu zadaniu - bycia nauczycielem dla innych. Szczególne pochwały należą się chłopcom, którzy mieli dyżur w czasie gdy było najwięcej zainteresowanych!
Myślę, że napis ten jest właściwym odzwierciedleniem tego co było dzisiaj na Jarmarku:
Pozdrawiam wszystkich bywalców dzisiejszej imprezy oraz Was czytających ten post.
Dziękuję szczególnie, że wytrwaliście do końca :*

8 komentarzy:

  1. Też nie mogłam być :( ale dzięki Twoim fotką obejrzałam i bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to ja nie wiedziałam w którą stronę patrzeć, bo tak wiele cudownych rzeczy było;) Bardzo się cieszę, że mogłam zobaczyć twoje kartki na żywo, bo twoje kartki na żywo są jeszcze o wiele wiele piękniejsze;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super warsztaty,Takie spędzanie czasu jest bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci fantastycznych uczniów:) A im fantastycznej nauczycielki, która potrafiła zarazić ich pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkowicie zgadzam się z Ludkasz - chciałam właśnie coś podobnego napisać, tylko pewnie nie tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam i podziwiałam piękne prace, zwłaszcza iris folding :)
    Twoi uczniowie to zdolna ekipa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!