sobota, 1 października 2011

Dzisiaj świętuję - Guest Designer OCC

Moje świętowanie rozpoczęło się w połowie września, gdy otrzymałam zaproszenie od dziewczyn z Our Creative Corner, aby wystąpić dzisiaj jako Guest Designer. Jest to dla mnie duże wyróżnienie.

Tematem dzisiejszego wyzwania jest wykonanie pracy inspirowanej krajem innym niż mieszkamy.
Mój wybór padł na Japonię - kraj, który darzę szczególną sympatią, kraj moich marzeń (podróżniczych).
Do wykonania kartki wybrałam papiery w kolorach flagi Japonii, aby ożywić kartkę dodałam czarny kolor oraz japoński papier, który można kupić w sklepie Molli. Zapraszam też na jej blog,  gdzie na własne oczy możecie się przekonać jakie cuda robi zdolna koleżanka :)

Ja niestety nie mam takich zdolności, więc w mojej kartce są tylko skromne motylki wykonana techniką origami.
Dodałam stempel pięknej geiszy:
A moja praca w całości wygląda tak:
Kartka w takiej kolorystyce nie jest moją pierwszą, kiedyś, bardzo dawno temu 
robiłam podobne - można je oglądać w galerii na Picasa Web Albums.
Zobaczcie jakie inne kraje były inspiracją dla dziewczyn na blogu Our Creative Corner i przyłączycie się dzisiaj do wspólnego kartkowania bo w końcu mamy święto: 
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do świętowania, kartkowania :*

12 komentarzy:

  1. dziękuję za cynk,że mamy dziś święto! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistyczna i piękna Twoja karteczka :) Gratuluję gościnnych występów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is absolutely lovely! Wonderful theme and colors and all that white space is very powerful. Terrific take on the international challenge. So happy to have you this week as our guest designer at Our Creative Corner. You really did us proud!

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!@ Kartka niesamowita taka prosta że aż skomplikowana. Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. oh jej jaka śliczna :) bardzo lubię origami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your card is lovely! The origami butterflies are wonderful and I really enjoy the 3-panel vertical format. Thanks so much for joining us at Guest Designer at Our Creative Corner this week.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ... your card is just gorgeous Irene ... I love your stamped images and your origami butterflies are just super .... how fabulous!
    Thank you so much for joining us this week as our Guest Designer, it is such an honour to have you share your creations with us!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm so happy you could guest design with us this week at OCC. This is just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your card is a beautiful interpretation of this challenge and the origami is wonderfully done. Thanks for being our guest designer this week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka! Też uwielbiam Japonię i marzę by kiedyś odwiedzić Tokyo

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so beautiful - I love the design and the origami butterflies. Gorgeous Japanese inspiration card! We are lucky to have you as guest designer this week!

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a lovely example of a japanese inspired card! Love your 3D origami butterflies. Thank you for joining us as the guest designer on Our Creative Corner!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!