niedziela, 30 października 2011

Clean & simple

Jako krótki przerywnik między kartkami świątecznymi, a albumami dla maluchów chciałam zrobić kartkę do tej mapki z Clean and Simple Stamping#164
 Chciałam szybko, ale wyszło inaczej: najpierw trzy razy zmieniałam kolor embossingowanego motywu, potem szukałam odpowiedniego  napisu, aż w końcu zainspirowana tymi kolorami CR84FN Color Challenge
udało mi się zrobić tą karteczkę 
Nie jest to szczyt moich marzeń, bo chętnie bym coś jeszcze dodała do tej pracy. 
Córka, która jest pierwszym krytykiem  moich prac stwierdziła, że kartka jest niedokończona ;P
Ale skoro to clean i na dodatek simple to tak zostaje :)
Pozdrawiam niedzielnie :*

11 komentarzy:

  1. Ja myślę że kartka ma swój urok.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię proste kartki :)
    Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. ΟΛΕΣ ΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatna i zwiewna karteczka :) dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply beautiful! That WM embossed doily looks fabulous! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  6. How beautiful! Gorgeous color, fab design! Thanks for joining us at CR84FN! ~Hugs, Cheryl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo clean and simply :)
    ja tam wolę Twoje wypasione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I absolutely love this card- it is so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  9. A fabulous clean, simple and elegant design! I do like the embossed doily and sweet butterfly! Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chyba właśnie taką wersję clean & simple lubię najbardziej. Jakoś im więcej dodatków, tym czasem wydaje mi się, zbyt ciężka cała praca. Moim zdaniem super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, mam pytanie gdzie kupiłaś ten piękny stempel ?
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!