niedziela, 30 października 2011

Choinkowa kartka 3D

Zrobiłam ją jakiś czas temu według szablonu znalezionego w sieci,  potem zmodyfikowałam, dodałam trochę ozdób: stempli, perełek, wycinanek z dziurkacza.
Jest dosyć duża, ładnie się prezentuje gdy jest postawiona, ale nie mieści się w normalnej kopercie, po złożeniu ma szerokość 17 cm, a długość 20 cm. 
Tak prezentuje się z przodu:
I po kolei poszczególne strony: 
Całość po rozłożeniu:
Do przymocowania dwóch ścianek można użyć wstążeczki lub małych magnesików.
Gwiazdę betlejemską wykonałam z kwiatów kupionych w sklepie scrap.com.pl odcięłam płatki tak by przypominały gwiazdę.
Papier jak każdy widzi to "Herbatka dla dwojga"  15x15cm z Galerii Papieru.
Kropki zrobiłam czarnym Perlen Penem z Craftmanii.
Jako zawijaski użyłam samoprzylepnych kryształków Zva Creative ze sklepu CraftStore.
Moją przestrzenną kartkę zgłaszam na nowe wyzwanie "Fancy Folds" Our Creative Corner. 
Spokojnej nocy życzę i pamiętajcie śpimy dzisiaj dłużej :)

19 komentarzy:

  1. A great Fancy fold creation ... love the patterned papers and your detailing is beautiful!
    Thank you for sharing with us at Our Creative Corner!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna choineczka, a wykonanie superowe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt przestrzenny. W Twoim wykonaniu- fantastycznie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita!! Takiej kartki i choinki jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna!!! Też pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita i bardzo efektowna forma!!!!Piękna choineczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowa ta karteczka :) Pomysł rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widywałam już podobne formy, ale Twoja jest wyjątkowo piękna i dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, congratulations! Beautiful
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka cacuszko, wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, prezentuje się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your paper Christmas tree, what a fun fold, I've never seen it before but now you've inspired me to give it a try!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka :) zdradzisz przepis na jej wykonanie??

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo po czasie ale tak się natknęłam na ten pościk - super choinkowa karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!