środa, 19 października 2011

Authentique dla CraftStore

Czy macie ulubione papiery? Kto ich nie ma. 
Gdy wychodzi jakaś nowa kolekcja to jesteśmy nią zachwyceni do czasu, aż nie pokaże się coś nowszego. Jak tylko otrzymujemy takie papiery do domu to staramy się zaraz je pociąć, przetworzyć. Ja mam podobnie. Jednak jest kolekcja a właściwie trzy, które podobały mi się zaraz jak je zobaczyłam, ale aby je pociąć musiałam "dojrzeć" do nich ;)
Na temat tych kolekcji możecie przeczytać tutaj
W naszych sklepach są dostępne trzy zestawy firmy Authentique:
blissfun
journey
uncommon

Na moim blogu pokazywałam już kartki wykonane z użyciem tych papierów tu i tu i tu.
Ale dzisiaj chciałam jeszcze zaprezentować dwie z kolekcji Authentique Blissfun
oraz Authentique journey:
Aby zobaczyć więcej zapraszam serdecznie na stronę bloga sklepu CraftStore - część pierwsza i część druga.

Dziękuję, że wpadacie tutaj, miło mi, że czasami też pozostawiacie ślad po sobie :*
Życzę słonecznego czwartku.

7 komentarzy:

  1. Piękne, zwłaszcza ta słoneczna :)) ja mam ten niebieski zestaw journey i bardzo mi się podobają te papiery, ale mało z nich tworzę...może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda te papiery są świetne, faktura boska a grubość idealna do wycinania:))
    świetne kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery faktycznie super! A żółta kartka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanowiłam nad tym co napisałaś o lubieniu papierów i muszę przyznać, że miałam wiele fascynacji chwilowych i jedną, co czasu już sporo minęło a ona trwa. To papiery Teresy Collins sprzed dwóch lat, chyba. Ciągle je uwielbiam i boję się ciąć.
    A w tych kolekcjach przedstawionych przez Ciebie, pierwsza bardzo mi się podoba i karteczka z niej zrobiona też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!