niedziela, 18 września 2011

Wielkie marzenia - nie tylko szkic Unscripted Sketches

Obiecałam wczoraj jeszcze jeden post, ale najpierw byłam u Inki w Decouparium a potem to "pochłonęła mnie" różnorodna twórczość ... Wykorzystuję każdy wolny czas bo w może się zdarzyć, że będzie gorzej z tym czasem ;)
A więc nadrabiam wczorajszą zaległość:
Cotygodniowe wyzwanie z mapką na blogu Unscripted Sketches
Oczywiście mapka została odwrócona i powstała taka romantyczna karteczka:
Kilka zbliżeń:
Podczas odwiedzin u Inki udało mi się zmacać Inkowy brulion z akcji "Projekt zeszyt" i muszę przyznać, że niektóre karteczki są przecudne - mają w sobie potencjał. Zmacałam też dzieła Inki, wzbogaciłam się o piękną parę kolczyków w technice decoupage:

A potem po powrocie do domu totalnie wsiąkłam w craftowanie z takim skutkiem:

Mój wymarzony wisior z collage Paryża - poskładany i posklejany własnoręcznie.
Zmieniłam tylko kulkowy łańcuszek na bardziej przyjazny dla mnie rzemień.
 Obrazek nie jest moim dziełem, jest gotowcem, ale skoro wiem już jak skomponować taki wisior to z pewnością na jednym nie poprzestanę.
Nie jest to moja pierwsza biżuteryjna praca, zrobiłam kilka o których pisałam tu.
Pozostałe prace, które udało mi się stworzyć pokażę w najbliższym czasie, a teraz zmykam.
Buziaki dla wszystkich :*

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, pełna wdzięku :)
    Kolczyki i wisior też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..cudowności - nie ma to jak wszechstronne uzdolnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, cudowna kartka, ale wisior! bombowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności, a kartka podbiła me serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka rewelacyjna, kolory, dodatki, CUDO!:)Wisior, oj chciałoby się taki miec:)Pozdrawiam:)Irenka będziesz na CraftShow?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedziała i zrobiła -brawooo! też o takim marzę-pękam z zazdrości,muszę czym prędzej nadrobić zaległości.. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka!!! Boski wisior! No i super kolczyki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. To głównie ja nabijam ten licznik odwiedzin, chociaż rzadko zostawiam komentarz. To chyba rodzaj uzależnienia ( na szczęście nie ma złych skutków , a dobrych za to całą masę ). Zapraszam do rewanżu, na mój tworzony w bólach blog ewinkowecięcie-gięcie i pozostawienie choćby jednego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, kolczyki i wisiorek super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!