poniedziałek, 5 września 2011

To mi pasi czyli wyzwaniowo

Zapraszam na kolejne wyzwanie na blogu UHK Gallery-Inspiracje.  Tym razem tematem przewodnim są paski, paseczki :)  W moich kartkach wykorzystuję papier w paseczki jako tło, jako papier tzw. główny lub jako dodatek. Tak prezentują się trzy karteczki, które przygotowałam na "paskowe wyzwanie": 
Każda osobno wygląda tak:
Wykorzystałam papiery z nowe zestawu Babie Lato - BOY
ozdobną ramkę

Tutaj połączyłam papiery z dwóch zestawów: 
Wenecja Casanova
Blue Cocktails Kamikaze
W ostatniej kartce w roli głównej:
Pink Painter - Triple Truffle
z niewielkim dodatkiem Brown Sugar Coffee Toffee

Dodałam oczywiście kwiatki, wstążeczki, przeszycia maszynowe oraz dziurkaczowe brzegi.
Zapraszam na blog z inspiracjami - zobaczcie co przygotowały zdolne dziewczyny:)

15 komentarzy:

  1. Śliczne, lecę na paseczkowe wyzwanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne kompozycje, w ostatniej piękne kolorki :)P

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie cudne!!! zawsze umiesz tak elegancko wszystko połączyć, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo eleganckie :)
    W ostatnim uzależnieniu od błękitów, ta druga dla mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne kartki!
    Świetnie zmiksowałaś ze sobą papiery.
    Damaski, paski i kwiatki fajnie się razem komponują :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne. Delikatne i kwieciste, takie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!