czwartek, 1 września 2011

Szczęście uśmiechnęło się do...

Zanim podam do kogo powędruje kwiatowe candy, chciałam bardzo podziękować 
za tak liczny udział.
Muszę przyznać, że miło się czytało Wasze wypowiedzi,
uzasadnienia jakie kochacie, lubicie kwiatki.
Przeczytałam wszystkie wypowiedzi, znalazłam kilka nazw kwiatów, 
o których wcześniej nie słyszałam. 
Lubicie bardzo różnorodne kwiaty od pięknych róż po urocze kwiaty polne. 

A teraz miła chwila: 



Jak zwykle do losowania wykorzystałam RANDOM.ORG, który wybrał numer


48
.
.
.
.
.
po odliczeniu jednego komentarz, który został usunięty przez autora, doliczyłam się, że numer 48 należy do:

"........O jejku... aż pachną!! ;)
Uwielbiam kwiaty polne.. Kojarzą mi się z dzieciństwem.. bieganiem po łąkach i wyplataniem wianków.. :) ..."


GRATULUJĘ! PROSZĘ O ADRES!

16 komentarzy:

  1. ja też gratuluję i życzę szybkiego i kwiecistego wykorzystania tej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ależ będzie kwieciście na Twoich kartkach ZUzanno !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. moje gratulacje i dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ZUzanna ma ostatnio dużo szczęścia! Gratulacje!
    Dziękuję za miłą zabawę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations to the winner!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję, będę do Ciebie zaglądać jakie cudowności stworzysz z tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Moje wielkie gratulacje dla Pani Zuzi! Dziękuję też Pani za te emocje oczekiwania.
    Dobrego wieczoru Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations to the lucky winner and to you, dear, for the lovely candy! I was dreaming about it! :))) God bless and have a wonderful time! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeejjjjjjjjjj!!!! Wygrałam!!!
    Bardzo, bardzo dziękuję!!! :D
    Już wysyłam adres! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pragnę donieść, że wszystkie kwiatuchy do mnie dotarły. Jeszcze raz dziękuję i biegnę lepić karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!