sobota, 3 września 2011

Sobotnie wyzwanie w Unscripted Sketches

Kolejna sobota i kolejna świetna mapka na blogu Unscripted Sketches #122
Od początku wiedziałam, że do jej wykonania użyję papierów z Galerii RAE, 
są takie eleganckie i delikatne.
Wszystko byłoby ok, gdyby tylko umiałam "uchwycić" zielony kolor tagów...wrrr
Dodałam napis "W Dniu Imienin" i karteczkę zgłaszam na wyzwanie blogowe u RAE :) .
No i spotkała mnie niespodzianka - karteczka z resztek o ta,  została wyróżniona na blogu Digi Scrap pl.
 Dziękuję bardzo za wyróżnienie :*

6 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja mapki i świetnie wykorzystane tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Ja nie miałam jeszcze przyjemności pracować z papierami Rae, ale ..... już bym bardzo chciała. Musze szybko ciachać to co mam ;o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka!
    A wyróżnienia serdecznie gratuluje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!!!
    Kartka jest śliczna :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Karteczka jak zwykle dopracowana w szczegółach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna imieninowa. Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!