środa, 14 września 2011

Poniosło mnie

Wczoraj przyszła ogromna przesyłka z Galerii Papieru, oczywiście zaraz pocięłam jeden z papierów, potem zrobiłam drugą kartkę, trzecią i tak powstało 6 różnych kartek. Zamiast przygotowywać się do zebrania z rodzicami to "bawiłam się papierami".  Wszystkie udało mi się zrobić z wykorzystaniem jednego wzoru z zestawu  Cudowne Lata 04

 
Gdy tak sklejałam kolejne karteczki zauważyłam, że mają kilka wspólnych cech - każda wykonana z jednego dwustronnego papieru, ma dodatki w postaci różnych stempli, ale wszystkie są odbite czarnym tuszem, wszystkie przeszywane. I mają kwiatki papierowe w kolorze czerwonym.

Pierwsza kartka była wykonana w konkretnym celu:
Przygotowałam ją na wezwanie City Crafter Challenge Blog #74 I "Heart" You
ma w sobie "serca", które inspirowane są fotografią ze strony CCCB



A tak prezentują się pozostałe karteczki:





Same widzicie, że trochę mnie poniosło ;) 
Pozdrawiam zaglądaczy, a odważne dziewczyny ściskam :*

26 komentarzy:

  1. no faktycznie, ale to natchnienie chyba cię poniosło, bo karteczki śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale efekt tej weny wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prześliczne:) a ja własnie czekam na te dokładnie papierki :)) inspiracja jest:) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Each and every one of these is stunning ... Thank you so much for playing along again at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te papiery i nic dziwnego, że tak dobrze Ci się je cięło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne karteczki :) uwielbiam ten papier, to mój ulubiony wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna seria! Ja tam Ci się nie dziwię, zabawa z papierem jest dużo ciekawsza niż jakieś zebranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. poniosło ???
    ja nawet nie wiem jak to nazwać, toż to istne szaleństwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kartki:) Moją faworytką jest przedostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świetne, ale i papier niezwykle wdzięczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ z Ciebie pracowita pszczółka ... niby zestawienia kolorystyczne takie same a każda kartka inna. Mhm ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tak fajnymi papierami można się "zapomnieć" :)
    Piękne kartki, każda bez wyjątku...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zaszalałaś!
    Co tam zebranie, warto było zająć się papierami, super wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  14. ..ojej, cudne są,,achh tez bym chciała,żeby mnie poniosło .. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza zdecydowanie jest dla mnie naj naj naj!!! cudne są te papier:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda jest świetna. A "ponoszenie" fajna rzecz nawet przed zebraniem:) Przynajmniej poszłaś pełna wewnętrznej radości i satysfakcji to pewnie wszystko się udało! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeden papier a tyle cudnych kartek! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki świetne. Jak ja bym chciała żeby mnie poniosło chociaż troszeczkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. e tam...tylko troszkę:)
    Cudne prace:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. So many beautiful cards here.. Love the colors you used.. So pretty.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  21. kwiatuszkowy papier jest niesamowity! jak z tapety z filmów staroangielskich! cudo! a przez dodanie zieleni kartki mają sielankowy charakter, uczta dla oka :)buziak!

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty, lovely color combo, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  23. These are ALL so LOVELY! Thank you so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki:)Ostatnia najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!