czwartek, 29 września 2011

Na wyzwanie Scrapujących Polek

Dziewczyny na portalu  Scrapujące Polki ogłosiły pierwsze wyzwania, spodobało mi się kartkowe, dlatego wczoraj  posklejałam swoją według przepisu:
  • podłużna kartka,
  • papier w paski,
  • przynajmniej 3 kwiatki,
  • wstążka,
Dla mnie podłużna kartka to zawsze największy problem z zagospodarowaniem miejsca, z reguły wolę kwadratowe. Posłużyłam się już sprawdzonym przeze mnie schematem kartki - tu pierwsza kartka, a tu kolejna
W okienku tylko stempelek i kwiatki:
W całości wygląda tak:
Mam tylko nadzieję, że czas pozwoli na częstszy udział w wyzwaniach na portalu ;)
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam jutro na kolejne wyzwanie alfabetyczne - tym razem z literką "R".


    5 komentarzy:

    1. świetne wykorzystanie stempelka i pomysł z zamocowaniem wstążeczki:)

      OdpowiedzUsuń
    2. what have you done that great I love it!
      Greetings Baukje

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
    Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!