niedziela, 25 września 2011

Może kiedyś się znudzi...

ale póki mam te papiery to będę je używać. Dawno nic nie robiłam z nich, ale skoro jest wyzwanie kolorystyczne - w takich kolorach to dlaczego nie wykorzystać.
Udało mi się zrobić, aż dwie karteczki:
Obie zgłaszam na wezwanie kolorystyczne The Color Throwdown #160
Z rameczką ma dodatkowo koronkę, więc nadaje się na wyzwanie Pals Paper Arts -CAS Element Of Style - Lace
Druga z kolei zrobiona według mapki z blogu Stampin'Royalty Challenge #90
I tym "hasłem" z karteczki kończę dzisiejszy post :) 
Idę czerpać radość z tego pięknego, słonecznego dnia.
Dziękuję, że wpadacie i pozostawiacie ślad:*

18 komentarzy:

  1. Ta z rameczką jest moim faworytem :)boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne sa wszystkie!!
    Znowu robisz mi wielka ochotę na zrobienie "mapkowej" karteczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne, w świetnej kolorystyce, bardzo eleganckie, ale ta z rameczką chyba bardziej mi się podoba, jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczniutkie karteczki.
    Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo. kochana cudowności - papiery wykorzystałaś niesamowicie - a ja zastanwiałam się ostanio na co mi taki cemny kolor ..szacun ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, delikatne i stylowe są Twoje prace:)I do tego taka różnorodność, podziwiam:) Szkoda, że nie spotkamy się w Krakowie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful I love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne te papiery, więc wcale się nie dziwię, pewnie też bym nie mogła sie z nimi rozstać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful doily lollie! Great card! Thanks for playing this week!

    Hugs,
    Brandi

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful card! I love the center doily and such a gorgeous colour combo. Thanks for joining us at Stampin' Royalty

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie, dziękuję za "przyznanie się do 18 " - I padam na kolanka, że nie obraziłaś się za bezczelny "plagiat" :-)) Jestem wielką fanką Twojego blogu - jak raczkowałam swego czasu to Twój blog był dla mnie wielką inspiracją :-)))) A ten pomysł zapadł w pamięci -wielka buźka od wielbicielki Twojego talentu !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!!! thank you for playing the stamping royalty challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!