poniedziałek, 19 września 2011

Kwiatki trzy

Zawsze mam problem z ilością ozdób, dodatków na kartkach, dlatego też gdy dziewczyny z DT UHK Gallery zapodały  temat nowego wyzwania "Trzy kwiatki w barszcz" to wiedziałam, że łatwo mi nie będzie.
Zmajstrowałam trzy kartki, ale nie jestem z nich w pełni zadowolona:



A skoro udało Wam się przebrnąć przez te fotki to zapraszam na blog z prawdziwymi inspiracjami - zobaczcie jak z tym wyzwaniem poradziły sobie zdolne koleżanki - UHK Gallery Inspiracje :)
Dobranoc:*

12 komentarzy:

  1. Nie jestem typem kwiatkowym, ale ta pierwsza kartka, z odbitą gałązką i przestrzennymi kwiatkami, przy użyciu tak niewielu elementów i kolorów jest ogromnie elegancka w swej skromności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne karteczki, eleganckie w swej skromności tj napisała moja poprzedniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego nie jestes zadowolona. Wyglądają pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi si podobają, a zwłaszcza pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ie wiem co to za narzekanie?Karteczki piękne, a pierwsza wprost cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam napisać, że ta pierwsza jest cudna.. ale przyjrzałam się pozostałym.. i teraz już nie wiem która najpiękniejsza...!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są wszystkie te karteczki ale jak patrzę na pierwszą, to nasuwa mi się myśl, że czasami mniej znaczy więcej. Jest skromniejsza ale niczego jej nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kartka to mistrzostwo! Wygląda na to, że czasem mniej znaczy więcej! I ten ćwiek! Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie przeczytałam komentarz nimuchy. Miałyśmy to samo skojarzenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia najbardziej mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 cudne , środkowa kolorystycznie troszkę nie w moim typie.Podziwiam za pracowitość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!