środa, 21 września 2011

Kolory Babiego Lata na kartce

Chyba już kilka razy pisałam, że uwielbiam wiosnę, gdy przyroda budzi się do życia.
Kocham lato :)
A jesień? Lubię, ale tylko w wydaniu pięknych barw przekwitających drzew.
Taka jesień kolorowa, ciepła może trwać do grudnia: 

I w takich barwach zrobiłam prostą kartkę na wyzwanie Waltzingmouse Sketch Challenge #65
Tak przedstawia się szkic: 
 Do wykonania mojej pracy użyłam papierów z Zestawu Babie Lato oraz z Brown Sugar. wykrojnik tagowy Spellbinders,  stemple z zestawu Roses in Bloom 
Są to jedne ze stempli, które mają wiele możliwości. Powoli je odkrywam.



Kończę dzisiejszy post z życzeniem, aby tegoroczna jesień była dla nas łaskawa :)

13 komentarzy:

  1. ładna kartka ci wyszła, taka pogodnie jesienna :) a co do jesieni to ja też tak mam, że toleruję tylko tą złotą polską... Kiedy przychodzi plucha to marze o... mrozie i śniegu :) może to dziwne, ale wtedy przynajmniej jakoś tak jaśniej na dworze.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę nam wszystkim tej jesieni pogodnej i kolorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, jesteś kopalnią pomysłów, a przy tym masz niespożytą energię do tworzenia nowych prac :)
    Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) Dopiero po chwili zauważyłam, że papier z różami wycięłaś wykrojnikiem, pięknie, wszystko zgrało się wjedną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza kartka:)
    a jeśli chodzi o pory roku, to mam tak jak Ty, z tym,ze taka jesień jak dla mnie mogłaby trwać do wiosny;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. such a gorgeous card, I luv the details...hope you have a wonderful weekend!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  6. This is stunning, the photo inspiration is breathtaking1 I love the layered fancy labels. So pretty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely colors on this and the double die cut for the sentiment is so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  8. this is just gorgeous, love the simplicity and elegance!

    -- dalis
    PS. Just wanted to let you know that I run another challenge out Pile It On! Were we encourage people to do more than one challenge in your project. Your card fits this week challenge perfectly. Pile It On! challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka z jednym z moich ulubionych stampli WMS :)
    A mnie się tak bardzo tęskni do Polskiej złotej jesieni, aż serce ściska!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is just so beautiful - I do like the layered sentiment and the roses - fab!

    OdpowiedzUsuń
  11. Your color combination is so lovely! I love how you've use the flowers to create a gorgeous background! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love how you've used this sketch! The colors are so beautiful together, and the stamped roses add that extra-special something! The label looks amazing and that little teeny flower with the ribbon is too sweet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!