sobota, 24 września 2011

CASE Study Challenge #58 w mojej interpretacji

Witam Was w słoneczny poranek. Dzisiaj prezentuję karteczkę zainspirowaną piękną pracą Julie Lacey, 
która gości na blogu CASE Study Challenge :

 Układ kartki starałam się zachować, chociaż jak zwykle coś zmieniłam. Użyłam bardzo starego stempelka, który ma swoją historię. Kupowałam go  na forum scrappassion od Filki.
Pamiętam jakie wtedy były emocje gdy wieczorami dziewczyny siedziały na forum i "łapały" wszystkie przydasie, jakie były wystawiane do sprzedaży. Nie było sklepów w Polsce z dostępnymi od ręki materiałami do scrapbookingu jak obecnie.
No więc stempelek ma niewielką wadę co pewnie łatwo zauważyć - nie odbija się w całości, ale mnie to nie przeszkadza. Dzięki temu ma pewien urok i oryginalność ;)
Ale koniec pisania, teraz moja interpretacja:
Ptak/ bird jest inspiracją również do wyzwania na blogu CCEE Stampers #1138 
dlatego również w tym wyzwaniu wezmę udział: 

Użyte  papiery pochodzą z zestawu My Mind's Eye. 
Ponieważ wykorzystałam 3 różne papiery - mogę zgłosić kartkę na wyzwanie na blogu Picture Perfect Creations  gdzie jest wyzwanie " Use 3 pieces of Designer Paper "
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem:*

13 komentarzy:

  1. ..pieknie z tym ptakiem -i wcale nie wyglada jakby sie nie odbijal w calosci - tylko tak jakby mialo byc ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne karteczki, jak je zobaczyłam skojarzyły mi się z haftem ukraińskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zainspirowałaś, a te czasy pamiętam, ech, fajnie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna interpretacja. Stempel faktycznie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi nooo to były polowania:):):) Ale kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, dzięki pewnej ułomności stempelka, jest in jeszcze ładniejszy i ma swój urok a ułomność wcale nie przeszkadza :) Śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki,motyle i ptaszek urocze..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow what a beautiful
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... love all your layering of dfferent designer papers. Such beautiful cards!! Thanks for joining us at PPC this week.
    Michele F.
    PPC DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful card!!! Love your papers and your embellies!! Thanks for joining us for our specialty challenge at Picture Perfect Creations.

    Linda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też myślę że to nierówne odbicie nadaje stemplowi charakteru :) Karteczka super!! Uwielbiam słowo "przydasie" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Simply lovely! That gingham ribbon is just beautiful and the image is darling! Thanks for playing along with us at CASE Study!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!