wtorek, 6 września 2011

CASE Study Challenge #55 / trochę późno

To już kolejny raz jak robię kartkę, a potem okazuje się, że już po wyzwaniu....
Tym razem wstawiam kartkę mimo beznadziejnych zdjęć ( przy sztucznym świetle nie wychodzą mi tak jakbym chciała).
Bardzo lubię wyzwania na blogu CASE Study - przede wszystkim dlatego,  że cały Design Team tworzą bardzo zdolne dziewczyny!
W tym wyzwaniu "studium przypadku" jest piękna kartka Julie 


Moja interpretacja (przy sztucznym świetle):
Tu już fotki zrobione w dzień:

Sama jestem na siebie zła, że zapomniałam wcześniej zrobić fotki, no ale cóż jestem gapa i tyle ;P
Miłego dnia:*

6 komentarzy:

  1. :) Też tak mam, że spóźniam się na wyzwania ;)
    Kartka świetna mimo, iż zdjęcia z kiepskim oświetleniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest cudna i myślę,ze tak pozostanie nawet jeśli wkleisz zdjęcie w innym świetle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciezę że podobają ci się nasze wyzwania! Wpadaj częściej :)
    Karteczka bardzo mi się podoba, a co do fotografii nie mam żadnych zastrzeżeń. Słodziak!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna! A fotka w sztucznym świetle wcale nie wyszła źle! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!