sobota, 24 września 2011

Bukiet życzeń

Witam kolejny raz w sobotę i zapraszam na spotkanie ze szkicem na Unscripted Sketches. 

Karteczkę zrobiłam wykorzystując papiery z Galerii Papieru. 
Ostatnie moje prace tworzone są przy użyciu papierów z dwóch sklepów/galerii, ale to nie znaczy, że mam w domu tylko te papiery. Po prostu pasują mi do wyzwań i bardzo je lubię:*
Dopasowałam kolorystycznie papierowe kwiaty, wstążkę, drobne listki i gotowe.
Napis - życzenia sama sobie wymyśliłam, mam nadzieję, że pasuje.
Zapraszam do udziału w zabawie z mapką na blogu Unscripted Sketches.
Pozdrawiam ciepło i życzę miłego wieczoru.

9 komentarzy:

  1. ..cudna, precudna kartelucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna mapka, bardzo inspirująca i śliczna Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka:)świetne zestawienie kolorystyczne:)fajna mapka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow what a beautiful card you've made ​​me love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  5. fiolety we wrześniu to jest to

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śliczna i delikatna karteczka wykonana według mapki. Ja mam zawsze problem z fioletem, a u ciebie wyszło to cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful I love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje prace, bo zawsze niosą optymizm i są takie radosne:)Podobnie jest z tą świetną karteczką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!