poniedziałek, 22 sierpnia 2011

W sprawie kwiatków - Little flowers candy

Koniec wakacji bliski, więc zabrałam się za porządki w scrapowych rzeczach, aby potem w czasie roku szkolnego tym się nie zajmować.
Skrawki papierów oddałam chętnym dziewczynom na forum.
Nazbierało mi się też trochę kwiatów papierowych. 
Wiem, że nie wykorzystam wszystkich dlatego chętnie się nimi podzielę.


Czyli ogłaszam ROZDAWNICTWO KWIATOWE / CANDY FLOWERS

Zasady chyba wszystkim są znane:
  1. Zainteresowane osoby wyrażają chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem,
  2. zamieszczają informację o candy na swoim blogu wraz z fotką,
  3. odpowiadają na pytanie w komentarzu,
  4. zabawa kończy się 31 sierpnia o godz. 23.00
  5. losowanie odbędzie się 1 września o godz. 17.00

Kwiatuszki już są zapakowane:
Czekają na nowego właściciela, ale jest jedna mała przeszkoda :)))
Chciałabym abyście w swoich komentarzach odpowiedziały na pytanie:
Jaki jest Wasz ulubiony kwiat i dlaczego?


140 komentarzy:

  1. Kocham róże. A dlaczego? Bo to taki dostojny kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubionych kwiatów, ale mam ulubiony krzew, uwielbiam bzy!
    Dlaczego? Są w pięknym odcieniu fioletu, i cudownie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się koniecznie. Uwielbiam róże (widać też w moich pracach). Kojarzą mi się z Małym Księciem, życiem. Poza tym jest to kwiat o którego trzeba szczególnie dbać. Nie znosi upałów, mrozów, musi być odpowiednio przycięty, aby dostawał wodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kwiatuszki :) a moje najukochańsze kwiaty to konwalie szkoda tylko ze nie ma ich przez caly rok bo tak niedlugo mozna sie nimi nacieszyc

    OdpowiedzUsuń
  5. ustawiam się w kolejce - info w bocznym pasku mojego bloga :-)

    a mój ulubiony kwiat to bezapelacyjnie i od zawsze MAGNOLIA - każdą wiosną sprawia, że zapoimnam o ciężkiej zimie i otrząsam się z letargu, zachwycam się każdym kwiatem, które pchają się do słońca wyprzedzając nawet liście... a w dodatku niedaleko mnie, na terenie szkoły rolniczej, rośnie zabytkowa, bardzo stara magnolia, która jest wielkości domu jednorodzinnego i nie ma osoby, która przechodząc obok niej, nie zachwyci się ogromem kwiatów, w jakie co roku jest obsypana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione kwiatki ,to mieczyki lub jak kto woli gladiole. Dlatego,że kojarzą mi się z dzieciństwem , moimi urodzinami i nieżyjącą już ciocia, która zawsze mi je kupowała :)jako dziecko czułam się taka ważna ,gdy te długaśnie kwiaty trafiały w moje ramiona :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuuuuuu ale kwiatów!!! Z chęcią się ustawię w kolejce!

    Mój ulubiony kwiat? Lilie!!! Mówią,że to kwiaty pogrzebowe... Ale kocham ich zapach:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trudne pytanie - bo lubię wiele kwiatów. Ale skoro pytasz o jeden - to piwonie. Są piękne zarówno w pączku, jak i pełnym rozkwicie, kwitną w najpiękniejszym miesiącu roku, kojarzą mi się z zapowiedzią zbliżających się wakacji... i z moimi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatuszki cudne więc się zapisuję:):):)
    bardzo lubię maciejkę, frezje, konwalie, piwonie...za ich zapach...
    uwielbiam też róże, za ich piękność i dostojność... wiele kwiatów lubię... choćby tylko za to, że są i cieszą nasze oczy:):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie kwiaty się skuszę:)
    Ale moimi ulubionymi kwiatami są kwiat polne przede wszystkim maki,chociaż chabry też bardzo lubię:)
    Pozdrawiam!
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty są aby cieszyć zmysły oraz nieść radość. Ja osobiście uwielbiam kwiaty, które jak patrzę na nie, to mi serce rośnie na widok róż, różnych róż i w kolorach i odmianach, uwielbiam patrzyć, wąchać i pielęgnować aby przedłużyć im życie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam konwalie - upojnie pachną i nie dają się uprawiać całorocznie, co sprawia, że wyczekiwanie na ich porę jest ekscytujące. Zakwitają na moje urodziny, więc są naprawdę MOJE;)) Lubię też piwonie - za ich ogromne kwiaty, cieszy mnie szaleństwo bzu i wieczorna woń maciejki. Dużo tego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym roku moim ulubionym kwiatem są szczególnie kantadeski, a szczególnie pomarańczowe ;) http://1.bp.blogspot.com/-28LM9nzfzAc/Tka_mNFoYPI/AAAAAAAACbo/vQSTPkplzvg/s1600/DSC06374a.jpg
    poza tym uwielbiam słoneczniki i gerbery!

    (przepraszam za usunięty komentarz wcześniej, ale zły link przekleiłam)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, śliczne te kwiatuszki, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uwielbiam piwonie,są takie "bogate",że już sam jeden kwiat wystarczy a efk jest niesamowity,a już cały bukiet to istne szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham wszyskie kwiaty! te kwitnące i te liskowo-doniczkowe.
    Te papierowo - przydasiowe chęnie przygarnę. Pustawo w moim pudełeczku.

    a ulubione? polne. Są takie piękne a zarazem delikatne. Przywołują wspomnienia, są dla mnie symbolem beztroski.
    Hipnotyzuje mnie też zapach frezji.Małe szlachene barwne kwiatuszki...

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie się dopiszę :)
    oj, ulubionego kwiatka to ja nie mam.. raczej wolę zielone rośliny ;)
    Aczkolwiek uwielbiam np. kornwalie... zawsze kojarzą mi się z taką sebtelnością, kobiecą lekkością...i ten zapach...
    Poza tym tulipany... ach, to po prostu tulipany, tez chwytają mnie za serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej ale cukierasy nie może mnie tu zabraknąć ;-)
    Hmm a odpowiadając na pytanie w sumie mnie jako florystce trudno odpowiedzieć na to pytanie ponieważ każda pora roku daje mi możliwość pracy z różnymi gatunkami kwiatów ale jakbym miała wybrać taki mój ulubiony jeden z wielu ;-) to chyba lawenda, piękny kolor, piękny zapach, możliwość wykorzystania na kwiat suchy.zastosowanie jako naturalny odświeżacz - lubię tę jej wszechstronność :-)
    pozdrawiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful flowers you prepared to sweeten .-))
    My beautiful flower it is the Iris,
    they are something special, true wonder of nature!
    In my garden I have a lot of different colors.
    Greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również spróbuję szczęścia. A jeśli chodzi o ulubiony kwiat...właściwie nie mam bo lubię wszystkie. Moim wielkim marzeniem jest posiadanie własnego domu z dużym ogrodem kwiatowym. Były by w nim kwiaty, które pamiętam z ogrodu mojej babci, nowe odmiany, które można kupić w sklepach ogrodniczych oraz zakątek z "dziko" rosnącą łąką.

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku, szkoda, że w ciągu roku szkolnego nie będziemy mogły oglądać Twoich prac :(
    Kwiatki są przepiękne w każdej postaci (pomijając te zwiędnięte).
    Moją faworytką jednak jest orychidea - każda odmiana - jestem maniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja uwielbiam słoneczniki!!! Są PIĘKNE i radosne! Zawsze jak je widzę, to mimowolnie się uśmiecham. Poza tym. Te kwiaty zawsze zwracają się do słońca.
    Jako ciekawostka, mogę powiedzieć, że w języku chorwackim, słonecznik to suncokret- odkręca się w stronę słońca! I to jest w nich cudowne!!
    Ale!
    Uwielbiam też takie kwiatuszki, jakie tu pokazujesz, dlatego chętnie się zapisuję i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie urzekają niezwykle słoneczniki i maki- pierwsze kojarzą mi się ze słońcem, drugie uwielbiam za cudownie krwisty kolor, który dodaje kolorytu naszym łąkom. Kocham też róże bo kojarzą mi się z pięknymi uczuciami , konwalie i fiołki za ich cudowny zapach i niezwykłą subtelność... Przepięknie też wyglądają pola lawendy...ech, tak trudno się zdecydować na ten jeden...Nie wyobrażam sobie życia bez kwiatów:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i ustawiam się w coraz dłuższej kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja uwielbiam krokusy - bo zwiastują wiosnę i mają obłędne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ogromny sentyment do konwalii. Ich zapach przypomina mi moją dawną wielką miłość z czasów tuż przed mężem. Do dziś mamy kontakt, bo to kolega mojego męża, ale uczucie gdzieś się zapodziało... zostały wspomnienia (pozbawione wielkich emocji) i przyjaźń, a także cudowny zapach małych białych kwiatuszków...

    cudownie kwiatowe candy:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo!!!! Cudowne!!! Zapisuję się z olbrzymią przyjemnością :)

    Moje ulubione - wszystkie jesienne, astry, chryzantemy...A dlaczego? Nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszystkie kwiaty. Maki i chabry razem w glinianym wazonie, szalejąco kwitnące storczyki na oknie, żółte tulipany, które wiosną wnoszą tyle słońca do domu ( mam w kwietniu rocznicę ślubu), kwitnące magnolie - staruszeczki ( są chyba sprzed wojny) ze skweru, przez który idę do pracy, a jesienią astry i chryzantemy. Po prostu wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim ulubionym kwiatem jest tulipan w kolorze białym, a dlaczego? Ponieważ jest taki czysty, nieskazitelny i baaaardzo delikatny...
    Pozdrawiam i zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kwiaty przygotowałąś :) Moje ulubione to konwalie, kojarzą mi się z rześkim powietrzem w lesie, lasem, spacerami, pamiętam bukieciki jakie z nich można cude ułożyć. Konwalie zamarzyłam sobie na ślubną wiązankę ale nie zdążyły zakwitnąć, zastąpiły je białe frezje, które też bardzo lubię za delikatność i zapach. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za możliwość wygrania kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię Magnolie, może dlatego, że kwitną w moje urodziny

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej lubię maki. Bo rosną na przekór urzędnikom ;) I są śliczne. Staję w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja przepadam za lwimi paszczami, są takie inne od innych kwiatów :> I można nimi ruszać, jak pyszczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się i ja w kolejce, a mój kwiat to orchidea....Za niesamowite kształty, zmysłowość i kolory...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja uwielbiam krokusy - bo zwiastują wiosnę i mają obłędne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam frezje za ich cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja najbardziej uwielbiam konwalie, za ich zapach :)
    szkoda tylko, że tak krótko kwitną...

    OdpowiedzUsuń
  38. kuszące candy:)

    z kwiatów prawdziwych lubię bardzo niezapominajki są delikatność i prostotę i frezje za zapach :) oczywiście róże są zawsze eleganckie! ale najwieksze zrobiły na mnie wrażenie całe pola tulipanów w paryskich ogrodach:) kolorowe, wiosenne,cudne!!!

    a z kwiatów papierowych lubię używać wszelkie różyczki i małe kwiatuszki w pęczkach.

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne candy:))) ja uwielbiam orchidee :)))))))) kocham za wygląd, zapach, za wszystko:) uwielbiam tulipany za delikatność:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje ukochane kwiaty wiosną - konwalie, latem - chabry i lawenda, a jesienią - wrzosy i wrzośce.

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie trudne pytanie zadałaś:D ogólnie to lubię wszystkie kwiaty, a jakbym miała wybierać to nie umiem zdecydować się na jeden .... uwielbiam frezje za ich zapach, polne kwiaty za kolor jaki nadają łąkom,z egzotycznych najbardziej buganville .. chyba mogłabym wymieniać w nieskończoność:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Papierowych kwiatków nigdy za dożo, więc chętnie się ustawiam w kolejce:-) A ja uwielbiam lawendę - pięknie pachnie i ma cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja uwielbiam wszystkie kwiaty (zawsze chciałam pracować w kwiaciarnii:)), ale kantadeski kojarzą mi się szczególnie... są piękne, smukłe i eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja lubię fiołki - są takie malutkie, a tak intensywnie pachną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja dopiszę się do kolejki :)
    Moim ulubionym kwiatem są konwalie :) Mam z mężem taką tradycję, jako że mam urodziny w maju zawsze dostaję bukiet konwalii :) Konwalie już zawsze mi się będą kojarzyć z moimi urodzinkami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. oj..trudne pytanie,bo ja ogolnie kocham kwiaty.Mam ich mnostwo w domu i w ogrodzie.Z kwiaciarnianych to na 1 miejscu róze,z innych to takie niepozorne jak niezapominajki,kaczence,fiołki,stokrotki,konwalie i bez!I lilie,mam ich mnostwo posadzonych.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham wszystkie kwiaty nawet aksamitki śmierdziuszki ale jeśli mam już wybrać to frezje, fiołki i róże kocham najbardziej za ich zapach, piękno i romantyczność.

    Życzę miłego powrotu do szkoły i samych grzecznych uczniów :)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona

    OdpowiedzUsuń
  48. ..ja kocham maki - taki letni kwiat ,a lata mamy malo w tym roku niestetety ..pozdrawiam z letniego dziś trójmiasta :D

    OdpowiedzUsuń
  49. O jejku... aż pachną!! ;)
    Uwielbiam kwiaty polne.. Kojarzą mi się z dzieciństwem.. bieganiem po łąkach i wyplataniem wianków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też chętnie ustawiam się do kolejki. A ulubiony kwiat? Chyba niezapominajki za ich piękny błękitny kolor

    OdpowiedzUsuń
  51. Trudne pytanie bo któż nie lubi kwiatów? Ja lubię wszystkie, ale najbardziej irysy .Dostałam cebulki od koleżanki ,więc bardzo się cieszyłam gdy zakwitły u mnie na skalniaku, a teraz dzielę się cebulkami ze znajomymi:)
    Twoje przydasiowe kwiatki są śliczne więc chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  52. a ja uwielbiam frezje bo tak delikatnie wyglądają a przede wszystkim super pachną przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Strelicja krolewska to moj ulubiony kwiat.A dlaczego? Piekne kolory,trwalosc i ta tajemniczosc..
    Wyglada jak rajski ptak lub papuga :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością się dopisuję.

    Moimi ulubionymi są lilie, za ich piękny zapach. I piwonie. I bzy. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kwiatków nigdy za wiele, ale jeśli chcesz się nimi podzielić, to chętnie przygarnę!;-)
    Moim ulubionym kwiatem jest róża, ponieważ jest piękna, uwodzicielska, i czarująca.
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kwiatki zawsze się przydadzą. Uwielbiam słoneczniki, bo przypominają mi słońce które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Z wielką chęcią zawalczę o te piękne kwiatuszki:)
    A ja lubię jaśmin,wydziela wspaniały i intensywny zapach:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moimi ulubionymi kwiatami sa hortensje i niezapominajki .Kwiatostan hortensji jest piękny i bogaty w kwiaty ,co sprawi,ze nie można oderwać od nich wzroku. Magnetyzują barwą kolorów. Szczególnie kocham te niebieskie i różowo fiołkowe.Niezapominajki są kruche i niby nie pozorne ,a tyle w nich piękna. Są nieujarzmione,bo krotko po zerwaniu więdną.aby żyć potzebują ziemi ,wiatru i słońca.

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja uwielbiam maki, bo mimo iż polne i kruche bardzo eleganckie. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się grzecznie w kolejce po kwiatuszki i już odpowiadam na pytanie ;)

    Moje ulubione kwiatki to niezapominajki. Kocham je za niewielkie rozmiary (małe jest przecież piękne) i za cudny, niebieski odcień (to mój ulubiony kolor), a tak poza tym to kojarzą mi się bardzo pozytywnie: z beztroskim dzieciństwem i pięknymi widokami na nasłonecznionych wzgórzach w Istebnej - bo tam jeździliśmy na wycieczki szkolne w podstawówce i mieszkaliśmy w ośrodku, przy którym rosły miliony niezapominajek :)

    OdpowiedzUsuń
  61. słoneczniki ponad wszystko! są dla mnie niesamowicie pozytywne i radosne, wie o tym mój P. i często mnie nimi obdarowuje (:

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham słoneczniki-mam ich pełno w domu -tworzą letni słoneczny klimacik..chętnie zapisze się na candy .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. konwalie! Kojarzą mi się z majem, cudownym zapachem, kroplami rosy na liściach i słoneczkiem :)
    Twoje kwiatki też barrrdzo mi się podobają :D zatem ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje ulubione kwiaty to tulipany, ponieważ są to jedne z pierwszych wiosennych kwiatów. Zdarzają się ich pachnące odmiany - i to jest mój ulubiony zapach, zapach tulipanów :)
    Chętnie ustawiam się w kolejkę po kwiatki od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kwiatków nigdy za dużo.
    Nie mam ulubionych kwiatów ale ostatnio mój 3 letni "mężczyzna" przynosi mi z ogrodu stokrotki, dodając do każdej słodkiego buziaka.
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam wszystkie kwiaty bo pasują na każdą okazję i zawsze sprawiają radość:)Uwielbiam frezje za zapach, słoneczniki za energie, eustomy za elegancję:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ulubiony kwiat to konwalia, bo pięknie pachnie. Spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Moim ulubionym kwiatem jest chryzantema i wcale nie kojarzy mi się z cmentarzem, lubię je bardzo,bo są piękne i mogę je bez końca podziwiać,a takie papierowe też lubię i dlatego postoję tu

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciężko mi wybrać jeden ulubiony kwiat.
    Lubię konwalie, bez, frezje wszystkie za ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja bardzo lubie gerbery szczegolnie te w kolorze fuksji. A jak bede miala domek na wsi to bardzo chcialabym, zeby byl otoczony malwami.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisze się z chęcią,a niedlugo mam urodzinki;) Piękne są te kwiatuszki, hmmm a jakie lubię... chyba najbardziej tulipany, dlatego, że są to pierwsze kwiaty, które rosna u mnie w ogródku i uwielbiam je za ich wygląd i kolor(szczególnie czerwone;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również chętnie się zapiesuję, a moim ulubionym kwiatem jest tulipan, ponieważ kiedyś w smutnym szpitalu, gdy już NIC mi nie sprawiało radości ONE były jedynym powodem do trwania... Kocham z sentymentu do tamtego okresu...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Akurat jestem w kwiatowej potrzebie a tu takie piękne Candy się trafia! Ja uwielbiam róże, mają w sobie "moc" i elegancję...

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja najbardziej lubię kwiat kalafiora! Z masełkiem i zrumienioną tartą bułeczką!
    Cudne candy! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  75. już dużo chętnych, ale i ja spróbuję.

    a ulubiony kwiat.. hmm lubię róże, ale cenie bardziej fiołki, pamiętam jak byłam mała i zbierałam je z terenów sąsiadów albo z pod szkoły :D a do tego jak pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne kwiatuszki do wygrania - więc i ja przyłączam się do zabawy...
    Co do kwiatków to uwielbiam: frezje, bez i konwalie - mają cudny zapach...

    OdpowiedzUsuń
  77. Z chęcią się zapisuję bo ja często używam kwiatków w swoich pracach a moje ulubione to frezje, a lubię je za to że występują w pięknych kolorach i ślicznie pachną. Szkoda tylko że są tak delikatne i dłużej nie stoją w wazonie ale pięknie też się suszą. W ogóle uwielbiam kwiaty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  78. wśród kwiatów żywych nie mam ulubieńca. a ze scrapowych najbardziej lubię róże - świetnie nadają się do bardziej eleganckich prac i hortensje - bo są bardzo uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  79. Kwiat krzewu kaliny, nie dlatego, że jest jakiś piękny - choć dla mnie jest wyjatkowy, bo moja córka ma na imię Kalinka i właśnie dlatego zaraz po jej narodzinach posadziliśmy ten krzew w centrum ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Stary, kojarzący się z przeszłym ustrojem goździk.. Ale to nie z tęsknoty za tamtymi czasy. Zawsze - patrząc na ten kwiat - nie mogę się nadziwić, że z takiego badyla (łodygi) wyrosło takie cudo o pięknym na dodatek zapachu... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne kwiaty rozdajesz
    A ja najbardziej na świecie lubię stokrotki
    Są takie delikatne i subtelne, a jednocześnie silne
    Przywołują czas dzieciństwa, plecenia wianków

    Chciałabym zawsze dostawać je na urodziny, ale tylko raz zima przyszła tak późno, że moja koleżanka mogła nazrywać ich w swoim ogródku dla mnie - a był to listopad

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajnie cukieraski.
    Ja lubię wszystkie kwiaty, ostatnio moje serce podpibły hortensje. Ich wielkie kwiaty są cudne i dodatkowo po zasuszeniu świetnie się prezentują więc mogą cieszyć moje oczy praktycznie przez cały rok

    http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również się zapisuję :)
    Moje ulubione kwiaty to storczyki, ponieważ cieszą oczy swoimi kwiatuszkami przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam frezje :) ustawiam się :) Cudne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie kolorowe candy!
    Moje ulubione to lilie, te pachnące. Uwielbiam je w swoim ogrodzie, kiedy rozsiewają swój cudny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  86. W takim razie i ja dołączam.
    A co do ulubionych kwiatów jest ich wiele, ale faworytem są fiołki. Kojarzą mi się z wiosną, ich zapach jest zniewalający a i kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  87. Dołączam do zabawy i mam nadzieję na wygraną ponieważ jestem strasznie zielona w blogowaniu i nigdy jeszcze w takiej zabawie nie brałam udziału. Lubię wiele kwiatów i wiele mam w swoim ogrodzie, ale ostatnio najbardziej lubię kwiat... pora. Jest to piękna kula w kolorze liliowym i cudnie się zasusza.

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkie kwiatki lubię, a najbardziej frezje. Za zapach i wygląd

    OdpowiedzUsuń
  89. Pytanie nie jest przeszkodą tylko atrakcją. Moje ulubione kwiaty to konwalie, a dlatego że można je spotkać i w lesie i w ogrodzie i w kwiaciarni i na straganie, są subtelne, delikatne, cudnie pachną i pojawiają się w sam raz na dzień matki i moje imieniny. chętnie skorzystam z nadwyżki kwiatowej..

    OdpowiedzUsuń
  90. Na papierowe kwiatki jestem bardzo chętna, a co do tych prawdziwych to lubię wszystkie, chociaż szczególny sentyment mam do kwiatów pachnących takich jak róże, konwalie czy lilie (chociaż niestety ze względu na intensywność zapachu nie mogę mieć ich w domu - bo ciężkie jest życie alergika:))

    OdpowiedzUsuń
  91. Ależ tu piękne kwiatki u Ciebie można wygrać, może trafi akurat na mnie?
    Ja jestem miłośniczką tulipanów, kocham je ze względu na ich kolory, zapach i piękny kształt! mają cudne liście!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie wezmę udział w zabawie. A kwiatów które uwielbiam mam wiele np. bez- bo uwielbiam jego zapach i czas w którym kwitnie, frezje- bo są tak nieopisanie piękne i kolorowe, konwalie za subtelność i cudny zapach, słoneczniki za radość jaką niosą i maciejki, mogłabym tak jeszcze wymieniać i wymieniać, nie wyobrażam sobie życia bez kwiatów. Pozdrawiam serdecznie.
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja uwielbiam orchidee, za cudowny urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. A ja uwielbiam niezapominajki, za ich uroch, delikatność. Sa malutkie, ale i tak cieszą oko. Zawsze przystaję i je podziwaiam. Gdy ostatnio znalazłam niezpominajke na łące, ucieszyłam sie jak dziecko, bo myslałam, że musze czekać do wiosny aby znowu je zobaczyć :) No i są znakiem przyjaźni (przynajmniej dla mnie). Zawsze gdy muszę się pożegnac z przyjaciółmi (na dłużej oczywiście) daje im bukiecik tych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dzień dobry. A ja lubię niezapominajki bo to są kwiatki jak z bajki i mówią cicho i skromnie: Nie zapomnij o mnie. To ja też tak napiszę: Proszę nie zapomnieć o mnie w losowaniu bo kwiatki papierowe bardzo mi się by przydały do mojego hobby.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  96. Witaj!

    Wspaniałe candy :). O, szczęście, dopomóż mi! :D
    Kocham polne kwiaty. Ich dostępność, różnorodność, zapach...
    Czy możesz zdradzić, co to za kwiatki, te białe w prawym górnym rogu? Oraz te zaraz pod nimi, także białe :).

    Pozdrawiam!
    A info tutaj:
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/Wakacyjno-urodzinowe-3-w-1-D,2,ID434492054,n

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuję się na candy> A ulubione kwiaty.. chyba orchidee - są takie piękne i można znaleźć je w każdym kolorze tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja się zapisuję :) No i odpowiadam ... chyba orchidee :) Po pierwsze są śliczne, poza tym uwielbiam je hodować... niepowtarzalne uczucie kiedy dzięki moim zabiegom wyrasta nowy pęd, potem pączki, a potem kwitną cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  99. piekne candy ja także ustawiam sie w kolejce nabardziej lubię słoneczniki

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja lubię konwalie bo pięknie pachną i storczyki bo mają piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Nice gift! :)
    My favorite flower of the rose as a beautiful, diverse and fragrant

    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    OdpowiedzUsuń
  102. Uwielbiam kwiaty i trudno wybrać mi tego naj :) ale zdecyduję się na kallę. Idealnie pasuje do ślubnej wiązanki. Nawet pojedynczy kwiat kalli wygląda efektownie a w prostocie przecież tkwi urok. Kiedyś dowiedziałam się, że kalla "należy" się królowej myśli. Hm... to stwierdzenie nawet pasuje do mnie, bo często mówią o mnie "myślicielka".

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja uwielbiam fiołki. Co roku jako mała dziewczynka chodziłam do parku i zbierałam pęczki fiołków. Wkładało się je do wody do kieliszka od wódki :) Teraz chodzę tam z moim sykiem. A ponieważ zawsze rośnie ich mnóstwo, w parku robi się fioletowo i pięknie pachnie. Zapach fiołków jest niesamowicie intensywny i kojarzy mi się właśnie z dzieciństwem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Moje ulubione kwiaty to te które pojawiają sie w moim domu, ale nie te cięte, tylko te które pojawiają się na moich kwiatkach doniczkowych.
    A z nich wszystkich ulubione to kwiaty storczyków, dlatego, że raczej nie mam sprzyjających warunków do kwitnięcia w moim pokoju (zbyt suche powietrze) i niestety pojawia się ich zazwyczaj tyle co na lekarstwo, dlatego tak je uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. A ja uwielbiam fiolki. Sa takie malutkie, niewinne, delikatne, maja piekny kolor, a do tego cudnie pachna...
    Czekam na losowanie i pozdrawiam
    Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  106. http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post181829530// Moje ulubione kwiaty - tulipany. Oni bywają takich różnych form i barw.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja uwielbiam wszystkie kwiaty i na kartkach i w moim ogrodzie. Ale od zawsze na pierwszym miejscu stawiałam róże za ich urok i zapach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Lista długa, ale też się dopiszę:)
    Od zawsze kochałam tulipany, uwielbiam w sezonie mieć je na stole w wazonie, są kolorowe i mają coś w sobie;), róże też są śliczne, szczególnie herbaciane:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  109. ustawiam się do kolejki.
    moim ulubionymi kwiatami są bzy. bo uwielbiam maj, bo nie potrafię przejść obok tego zapachu obojętnie, bo ktoś kiedyś mi powiedział, że moja dusza jest w kolorze ciemnego fioletu, zupełnie jak bzy.

    OdpowiedzUsuń
  110. zastanawiam się od wczoraj na ulubionym kwiatem - i okazuje się, że nie mam jednego... w okolicach moich urodzin (w lutym) lubię frezje, potem jest czas tulipanów i krokusów, jak kwitną magnolie, to one są ulubione, konwalie uwielbiam za zapach, uwielbiam piwonie, azalie i rododendrony, teraz zaczynają kwitnąć wrzosy, kolejne ulubione... jedyną łączącą te kwiaty cechą jest kolor - uwielbiam kwiaty w odcieniach różu - od delikatnie cukierkowych do "biskupich", czerwieni i wrzosu, ew. mogą być jeszcze białe - konwalie i tulipany wyłącznie. ale się rozpisałam, uffff ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. kocham róże i tulipany bo występują w każdej wersji kolorystycznej, w czasie moich urodzin kwitną bzy i konwalię i kocham je za zapach

    OdpowiedzUsuń
  112. W chwili obecnej zakochana jestem do nieprzytomności w storczykach. A dlaczego? dlatego, że kryją w sobie prawdziwe piękno, dostojność i elegancje. Moim zdaniem są jak kwiatki bajkowe - kruche, a jednocześnie pełne życia. Uwielbiam je.
    Z kwiatków bardziej pospolitych najbardziej podobają mi się krokusy - jako pierwsze zwiastuny wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam frezje :)
    Dlaczego? - bo są inne niż wszystkie :D
    Mam nadzieję, że szczęście sie do mnie uśmiechie :)
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z kartkami, więc kwiatki jak najbardziej się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Tu jest dopiero ból, bo kocham wszystkie !
    Kiedyś naszła mnie myśl, że mogę zejść, z tego świata, jak wszystkie zobaczę. Dziś wiem ,że to nie możliwe.
    Teraz najbardziej podziwiam wszelkie zawilce.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Roza jest moim ulubionym kwiatem - dla mnie symbol milosci

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale super słodycze!
    Uwielbiam konwalie za zapach.
    I frezje - za zapach i kolory.
    I goździki - te czerwone i różowe z czasów PRL za zapach i za dostojność:)
    Ja w ogóle uwielbiam kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Zdecydowanie konwalie. Ten zapach i delikatny wygląd, cały ro czekam na to aby zakwitły:-)

    OdpowiedzUsuń
  118. kwiatków nigdy dość, więc się ustawiam:)
    a co do ulubionych... mało których nie lubię, ale ulubione to wszystkie wiosenne, zwłaszcza tulipany i żonkile:) po paskudnej zimie zawsze rozjaśniają życie:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Uwielbiam róże - takie w kolorze herbaty.
    W różach jest coś takiego dostojnego i delikatnego zarazem.
    A kolor - po prostu lubię herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. mlecze - wiem, że to bardzo pospolite kwiaty ale jak pięknie wygląda wiosenny sad pełen mleczy i kwitnących wiśni- nie ma dla mnie bardziej optymistycznego widoku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam polne kwiaty... maki, chabry... kojarzą mi się z latem i wolnością :) Ustawiam się w kolejce po takie słodkości i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. ...kocham wszystkie kwiaty ale najbardziej frezje za ich przepiękny zapach, róże za ich elegancję i słoneczniki za ich wiejski klimat...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuję się! Bardzo lubię kwiaty polne (maki, chabry, złocienie) ...kojarzą mi się z dzieciństwem i wakacjami na wsi. Uwielbiam zapach frezji...Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Spróbuję i ja:)
    Ulubiony kwiat - frezja. Gdy byłam małą dziewczynką w Dniu Kobiet tato zabrał mnie ze sobą do kwiaciarni, bo kwiaty dla mamy i siostry. Tata powiedział, abym sobie wybrała bukiecik, a ja po obwąchaniu wszystkich poprosiłam o frezję. Do tej pory zapach tych kwiatów przypomina mi o chyba najbliższej osobie, nieżyjącym już tacie. Do ślubu również towarzyszyły mi frezje. Mąż kupując mi bukiet, zawsze rozgląda się w kwiaciarni za tym gatunkiem.
    http://kreatywny-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Hm.Generalnie to kocham wszystkie kwiaty:) Ale chyba najbardziej tulipany , ale koniecznie żółte:)Uwielbiam widok pięknego bukietu takich bezwładnie wrzuconych do przezroczystego wazonu:) Od razu czuje się powiew wiosny:) A jeżeli chodzi o motyw kwiatowy w pracach to zdecydowanie kocham maki:) One z kolei przypominają o cudownych, toskańskich polach makowych i od razu robi się milutko:) Tak więc zawsze jestem chętna na kwiatuszki:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. na szarym końcu, ale chętnie ustawię się w kolejce. Uwielbiam bukiety polnych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  127. cudeńka do wygrania, chętnie się ustawiam w kolejce. jeśli chodzi o kwiaty, to uwielbiam wszystkie, a najbardziej te, które w danym momencie kwitną w moim przydomowym ogrodzie. no i storczyki z kuchennego okna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. A ja kocham stokrotki, bo mozna z nich robic wianki!

    OdpowiedzUsuń
  129. ja lubię róże, zwłaszcza gdy rozwiną się kwiaty-wowczas sa takie pelne -ciepla, milosci i radosci. I maja kolce-jak w zyciu, kazdy musi miec swoja linie obrony. Dla mnie róża to symbol kobiety. :->

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja kocham fiołki bo pachną cudownie i za ten ich głęboki fiolet... a w dodatku są zwiastunem nadchodzącego lata:) W kolejce ustawiam się, bo żadnymi kwiatami nie pogardzę:)

    OdpowiedzUsuń
  131. I Ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci ....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  132. Hello! You have a such lovely space, dear! And your candy is wonderful! It inspires me. Love flowers! Well, I can say you I love light blue because I love the sky .Love to stay looking to the sky since I was a little girl. I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  133. a ja kocham konwalie za ich delikatność i zapach zniewalający :)
    w kolejce się grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  134. uwielbiam orchidee, ponieważ tak długo i pięknie kwitną:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. Lawenda. Pięknie pachnie i ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  136. PIEKNE ROZDAWNICTWO!!
    kocham lawendę- czemu bo odstrasza mole i komary ponoć i ma cudowny zapach- relaksujący:)

    OdpowiedzUsuń
  137. z tych domowych to uwielbiam storczyki bo mogę nimi cieszyć oko cały rok:) (nie licząc spoczynku)
    z ogrodowych to prawie wszystkie bo wtedy wiem, że jest im dobrze i samemu chce się żyć:)
    zapisuję się na te kwieciste słodycze rzutem na taśmę...a może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Znalazłam to kwiatowe candy w ostatniej chwili i sobie tu cichutko stanę na końcu :)

    Ulubione kwiaty to róże - takie królewskie i dostojne :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo trudne bo jest ich wiele które kocham, ale największy sentyment czuję do tulipanów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!