niedziela, 28 sierpnia 2011

Trochę namieszałam

Spodobały mi się dwa wyzwania, które mają w sobie coś podobnego: zaokrąglone brzegi.
A ponieważ czasami bywam leniwa to zdecydowałam, że zrobię jedną karteczkę na oba wyzwania.
Mapka do kartki pochodzi z blogu Iwony (Chupa),  natomiast z blogu Pals Paper Arts  
inspirujące zdjęcie z "łagodnymi krawędziami".


Na dodatek do wykonania kartki użyłam papierów z dwóch sklepów z UHK Gallery oraz Galerii Papieru.
Kolorystyczne połączenie nawet mi się spodobało...


Kartka z okazji imienin, więc zgłaszam ją również na wezwanie nr 4 w Galerii Rae.
Wśród najbliższych mam kilka osób, którzy będą obchodzić imieniny to karteczek z pewnością jeszcze kilka przybędzie - do 15 września jest trochę czasu na ich wykonanie.


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem.

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna mapka i śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie pasuje do tych wyzwań, i jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszek jest cudowny ^^ I wgl kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieźle namieszałaś, koleżanko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt mieszania świetny!!! ptaszek w okienku - bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytnie namieszałaś, wszystko pasuje idealnie :) Karteczka śliczna, fajnie wykorzystałaś ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i niezwykle delikatna kartka, muszę przyznać, że potrafisz miksować;)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna! bardzo podobają mi się te zaokrąglone brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Bardzo mi się podoba ten ptaszek. Cieszę się że ci się podoba mój sketch, dzięki za udział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very elegant! Beautiful card! Thanks for playing at Pals Paper Arts!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!