środa, 31 sierpnia 2011

To i owo

Wakacje dobiegają końca, od kilku dni już regularnie trzeba przychodzić do pracy...a jutro oficjalnie rozpoczyna się nowy rok szkolny. Będzie to długi rok - zakończenie w czerwcu dokładnie 29...a poza tym moja klasa w tym roku zdaje egzaminy gimnazjalne w nowej wersji. Wszystko to z pewnością będzie miało wpływ na ilość moich prac craftowych. Ale póki co pokażę jaką kartkę urodzinową ostatnio zrobiłam dla kolegi z pracy (jego żona zamówiła, życzenia jej autorstwa).

Miłośnik gór, lubi powłóczyć się samotnie: 


No i pocięłam nowe papierki Babie Lato BOY z UHK Gallery. Dodałam stempelek róży wiatrów oraz chatkę -schronisko, sznurek, ćwieki, trochę embossingu, wykrojnik tagowy.  Zestaw Babie Lato jest idealny! Mam już pomysł na wykorzystanie go do mini albumu, ale to pod koniec września pokażę ;) 

A z innej beczki - chciałam Wam przedstawić moich nowych członków rodziny: puchatych i mruczących!
Żyją ze sobą jak kot z kotem - czasem tak:

albo tak: 


No i takim zdjęciem kończę dzisiejszy post, życzę miłego wieczoru :* 


17 komentarzy:

  1. Boska kartka:D Napis-rewelacyjny:D

    A kociaczki-słodziuuutkie:) Ja jestem kociara więc już je kocham:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka z humorem :D

    A kociaki przesłodkie.Ten rudasek skradł serce mojej córki,uwielbia rude koty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka super :))) A kociaki-łobuziaki bombastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, Rudlisko, powiększenia rodziny :) Fajne maluchy :)
    Karteczka śliczna ale Ty innych nie robisz ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa karteczka, fajne zestawienie kolorów :)
    Kotki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przygarnęła TAKICH nowych członków rodziny :P
    Kartka jest świetna!!!
    Życzenia- rewelacja :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka super i tekst rewelacyjny:) A co do roku szkolnego, to mam tak samo i z tym wychowawstwem też:)To trzymajmy się dzielnie, od jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka jak zawsze piekna a kociaki przesłodkie ummm:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna karteczka! a kociaki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bossskie kociambry! Kareczka takze!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka fajna :)
    kotki slodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie głaski dla ogoniastych :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna karteczka a kociaki są przesłodkie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jak zwykle śliczna. Ale puszaczki są przewspaniałe !!!! :)))) Uwielbiam koty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa małe koty - decyzja najlepsza z możliwych. Nie ma nic smutniejszego, niż samotny mały kociak, skazany wyłącznie na towarzystwo ludzi - mówię to jako kociara, były dom tymczasowy, który odchował trochę małych bezdomniaków - koty w grupie to koty szczęśliwe, nawet jeśli czasem drą koty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute card!

    We got two kittys the end of June, and they match yours! One is orange and one is black! They love each other like yours do! Enjoy them!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!