środa, 3 sierpnia 2011

Szyte

Czasami jak znajdę czas to siadam przy maszynie i przeszywam papier. Między innymi kilka ostatnich kartek tak właśnie zostało ozdobionych. Bo takie szycie/przeszycie daje też fajny efekt.
 Karteczki dla maluchów już pokazywałam tu, z rameczką jest w poprzednim poście. A dzisiaj jeszcze dwie.
Jedna w delikatnych barwach, z resztek ulubionego papieru:


Druga kartka szyta "grubymi nićmi" chciałoby się powiedzieć! Ale nie, szyta czarnymi nićmi i też mi się podoba:




No i szyty jest ostatni mój albumik:

Ale o tym następnym razem.
Pozdrawiam Was ciepło, życzę miłej słonecznej środy:*

11 komentarzy:

  1. Same piękności :)
    Zazdroszczę umiejętności szycia, ja nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, niesamowicie lekkie! Też lubię sobie poprzeszywać :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nabywam umiejętności szycia papieru:) Wszystkie prace są piękne i czekam na więcej zdjęć albumiku!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..cuda i cudeńka tez bym chciała umieć szyc ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,delikatne...przeszycia zawsze dodają jeszcze większego uroku:)uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki piękne:) zajawka również...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous creations.
    Beautiful soft colours and great design.
    Amazing work!
    Wishing you a beautiful weekend.
    Hugs, Swantje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!