sobota, 27 sierpnia 2011

Resztkowa kartka według mapki US

Witam w kolejne sobotnie popołudnie. Jak zwykle zapraszam do zabawy z wyzwaniem na blogu Unscripted Sketches według poniższej mapki:

Nazbierało mi się ostatnio trochę skrawków papieru, które czasami żal wyrzucić, więc pozszywałam z nich taką kartkę:

Celowo zrobiłam ją w takich kolorkach z papierów UHK Gallery,  dodałam mój nowy nabytek w postaci stempelka ze sklepu Digi-Scrap pl bo przy okazji zgłoszam ją na wyzwanie kolorystyczne w sklepowym blogu.



A karteczka zostanie wysłana wraz kilkoma innymi Lili, która przygotowuje w swojej szkole charytatywny kiermasz dla małej Zuzi - chcesz się dołączyć to zapraszam tu.

Pozdrawiam Was ciepło, życząc miłej soboty.



16 komentarzy:

  1. Jest urocza, chciałabym taką dostać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest - wogóle uwielbiam patchworki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! so pretty. love all the patterns here.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham patchworki, dlatego mi się podoba :) I też żal mi wyrzucić kawałków które zostają

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna:) dziękuję w imieniu Zuzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała umieć tak szyć!!!Piękna karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie wykorzystałaś skrawki papieru i świetnie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko .. kartka świetna, a cel jeszcze lepszy :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na wykorzystanie resztek.
    Kartka jest śliczna.
    Dziękuję za udział w naszej zabawie
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenia - efekt rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest rewelacyjna! "Resztki" fantastycznie skomponowane. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Pozdrawiam serdecznie,
    Klaudia DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. resztki zawsze są potrzebne :) a ty je świetnie wykorzystałaś.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. z resztek czesto powstają cuda :) kartka sliczna, dzieki za udział w wyzwaniu digi. scrap. pozdrawiam Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna!! Dobór papierów, przeszycia...
    Małe cudo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!