czwartek, 4 sierpnia 2011

Pojechała...

ładować akumulatory na cały przyszły rok.
Ten post powinien sam się opublikować o 15.00 (jeśli bloger nie zastrajkuje). Jestem blisko,  o dokładnie tu.
Mam nadzieję nic nie robić ...tylko czytać książki, włóczyć się po lesie i zwiedzać okolice.
A dla tych, co tu czasami wpadają zostawiam małą zajawkę albumu/pamiątki dla przyjaciół. Zrobiony przed wyjazdem, oczywiście w całości w papierów z  UHKGallery.




I jeszcze na koniec chciałam zaprosić do udziału w zabawie na blogu Scrapgalerii - czekamy na Wasze prace według craft mapki # 6 do poniedziałku 8 sierpnia - wszystkie informacje są tu

Pozdrawiam Was ciepło i życzę wielu wspaniałych prac :*

14 komentarzy:

  1. Okladka tego albumu jest przewspaniala!!

    OdpowiedzUsuń
  2. i nawet pomyślałaś o notce ;-)
    nonon

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj! ja jutro jadę się byczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpocznij sobie :) czekam na dalszy ciąg albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna zajawka :) odpoczywaj, naładuj się... piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada :)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna okładka!
    Wspaniałego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely beautiful. The colors and the flowers are gorgeous! Thanks for the inspiration.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego urlopu życzę!!!
    Piękna okładka!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka wspaniała..Miłego wypoczynku.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładny :)) taki stylowy :) prześlicznie wyglądają te kwiatuszki :)
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja przegapiłam!!!!!


    Nieładnie, oj oj.


    Cudnie wygląda!!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!