niedziela, 21 sierpnia 2011

Nieplanowany

wypad w góry rozpoczął się w sobotę. To pogoda sprawiła, że zdecydowaliśmy się wyjechać, szkoda było zostać w domu.
Przed wyjściem w góry najpierw trzeba zmienić obuwie na wygodne.


Podziwialiśmy uroki gór:

Zbieraliśmy smaczne jeżyny:


Podglądaliśmy przyrodę:
Był czas na wspólne zabawy z piłką:


oraz moczenie nóg w górskim potoku:

I tak minęły dwa dni nieplanowanego wyjazdu.
Mam nadzieję, że Wy również skorzystałyście z pogody w czasie tego weekendu.
Dziękuje za miłe komentarze pod ostatnimi postami.

Pozdrawiam ciepło i życzę słonecznego, wspaniałego tygodnia.

5 komentarzy:

  1. Kochana Rudlis, zazdroszczę Ci takiego wspaniałego weekendu. Pogoda była naprawdę przecudowna. Ja, mimo, że mam góry 2h samochodem, pozwalam sobie je odwiedzać jedynie raz na parę lat. Cudowne zdjęcia i napewno cudowne wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj tak w pracy spędziłam sobotę
    ojj jak urokliwie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, bo mnie od gór dzieli cała Polska...

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz koniecznie musisz te fotorelacje w jakiś album oprawić :).
    Zazdraszczam strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, świetne zdjęcia :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!