niedziela, 31 lipca 2011

Z rameczką na wyzwanie Card Patterns

Z wszystkich wyzwań najbardziej lubię te z mapkami. Dlatego też tak często właśnie w nich biorę udział, dostarczają mi inspiracji, pomysłów na inne prace.


Nowy szkic na blogu Card Patterns ma jeszcze jedną przewagę  - gościem specjalnym w tej edycji jest Ania Brises :)
Kartkę przygotowałam z papierów  UHK Gallery, dodałam też tekturową ramkę,
kilka kwiatów, wstążkę, przeszyłam w jednym miejscu i wyszło mi tak:


 Szkic z Card Patterns Sketch 126 wygląda tak:



Ostatnio moje kartki "obracają się" w kolorystyce brązowej, różowej, niebieskiej - chyba czas popróbować swoich sił w innych barwach ;) 

Dziękuję za miłe słowa i życzę więcej słońca, aby poczuć, że mamy lato :*

24 komentarze:

  1. Wyszło ślicznie, bardzo subtelnie i romantycznie....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just gorgeous. Perfection!
    TFS
    Ang

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:) Również przymierzam się do tego mapkowego wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka. Widziałam też pracę Ani-Brises. Cudnie dziewczyny wychodzi Wam mapkowanie ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow so wonderful card, love all great details
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, świetnie zinterpretowałaś mapkę :)
    Ja też uwielbiam mapki, tylko jakoś nie mam ostatnio na nie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, delikatna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze urocza karteczka. I ta różyczka piękna. POZDrawiam i zapraszam na CANDY http://wariacjeagusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ..masz powera kochana -cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda wyczarowuje Pani z tego papieru:) ciężko oczy oderwać... ja zajmuję się tworzeniem biżuterii;) zapraszam na mój blog

    http://natajka89.blogspot.com/

    dodaję Panią do obserwowanych;)

    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartelucha!!!
    Cudnie skomponowana :)
    Też lubię mapki, tyle że efekt końcowy zawsze mocno odbiega od zamierzonego... jakoś tak ciężko przychodzi mi trzymanie się mapki :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. That empty, but absolutely beautifully detailed and festooned frame is breath taking! I love your use of the Card Pattern's sketch for this past week - I'm DELIGHTED that you took the time to share your lovely work with us! THANK YOU! Yee Haw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!