wtorek, 12 lipca 2011

Wyzwanie na biało - Our Creative Corner

Czas na niewielką zmianę kolorystyczną, na blogu Our Creative Corner dziewczyny zapraszają do zabawy inspirując takim zdjęciem


Falbankowa kartka z wczorajszego postu uległa pewnej modyfikacji i wyszła mi tak:

Największy problem miałam z motylem, trudno embossingować na białej kartce białym pudrem, nie wychodziło mi to tak jak tego oczekiwałam, aż w końcu udało mi się to zrobić na kalce do pergamano.

Falbanki podklejone grubszą kostką dystansową dają większy efekt 3D.

 
Mam już pomysł na dwie kolejne białe kartki i myślę, że jutro uda mi się je pokazać.
 Ten tydzień zapowiada mi się ciekawie...wczoraj moja kartka została wyróżniona i znalazła się w gronie super 6! :)  na Card Patterns    
 
I nawet fakt przemianowania mnie na Rudis, zmiany nazwy bloga ( Papier o Waobseja)  mi nie przeszkadza ;)
 
Zapraszam do zabawy z brązami na blogu UHK Gallery - inspiracje oraz z białym na OCC i życzę miłego dnia :*

20 komentarzy:

  1. gratuluję!!! przemianowanie też dobre ;)
    kartka w bieli jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i podziwiam, że tak czynnie bierzesz udział w tych wszystkich wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wspaniała!, a wyróżnienia serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka piękna!!! gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Uwielbiam tego motyla:)
    Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ta karteczka!!!
    i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! :)
    Motyl jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję:) i mnie ta karteczka bardzo sie podoba... motylek jest przepiękny a że lubię biel postaram się i ja zrobić swoją kartkę na to wyzwanie, dziękuję za namiary na nie:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. That butterfly is so STUNNING,you need to make a tutorial on how to make it (in English?). It took my breath away and then to read that you made it...awesome! Thanks for joining the party at the OCC!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka piękna!!! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ,,,Karteczka jest wspaniała..Motyl piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!!! a przeróbka niezła ;)

    no i karteczka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita kartka, przepiękna! Motyl boski! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. BOSKA!!! jest wprost niesamowita i ta piękna biel *__________________*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda tworzysz więc nie dziwię się wcale wyróżnieniu - gratuluję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Kartka wybrana jest piękna, ale i ta biała powala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!