niedziela, 24 lipca 2011

Weneckie marzenia wyzwanie # 2

Dzisiaj zapraszam do kolejnego wyzwania wraz z  inspirującym blogiem UHK Gallery.
Z tej okazji przygotowałam dwie prace wykorzystując zestaw papierów "Wenecja"


Pierwsza to ramka na zdjęcie dla dziewczynki - można ją postawić na biurku lub w innym widocznym miejscu:

Szczegóły godne uwagi: kwiaty z wykrojników oraz wycięte elementy z papieru Fiori

Za miejscem na zdjęcie jest kieszonka, w której znajduje się mały tag.


Tak wyglądają jego dwie strony:


Drugą rzecz, którą zrobiłam to tag - mój osobisty :))))
Po raz pierwszy eksperymentowałam z UTEE - a to co mi wyszło nie jest szczytem moich marzeń, ale.... od czegoś trzeba zacząć. Uwielbiam motyle, dlatego na tagu również jeden umieściłam. Pokryłam go kilkakrotnie UTEE i delikatnie połamałam (aż za bardzo), na koniec wtarłam tusz disstresowy, no i wyszło mi coś takiego: 

A rewers jest bardziej osobisty - ma mnie mobilizować, pozytywnie nastrajać w razie stressowych dni:

Ma już swoje miejsce nad moim craft biurkiem!

A co jeszcze można wyczarować z zestawu "Wenecja" warto zobaczyć na blogu UHK Gallery - Inspiracje. Zapraszam serdecznie również do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu.

15 komentarzy:

  1. tag osobisty bardzo mi się podoba! eksperyment z ute przypomina mi tłuczone talerze, których odłamki kolekcjonowałam w dzieciństwie... ach, co to były za czasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten tag,bardzo lubię do Ciebie zaglądać,bo piękne rzeczy tworzysz,dlatego zapraszam do siebie,będzie mi bardzo miło,jeżeli przyjmiesz ode mnie wyróżnienie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace, takie staranne i dopracowane.Ja tez kocham motylki i nawet popelnilam kilka. Posiadam rowniez motylki metalowe do skrapbooking zapraszam wiec do unikatart.eu
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ramka oraz tag są bardzo piękne, zawsze podziwiałam prace na tym blogu i chętnie tu zaglądam=) bardzo dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej rameczce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności
    miło coś czasami sobie zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka mnie uwiodła - jest piękna...taka pastelowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne sa obydwie prace, zrówno w szczegółach jak i kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Zwłaszcza ramką urzekła mnie mnogością detali i smaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka :D kochana skąd jest ten stempelek z sukienką na wieszaczku???

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace,mają cudowny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  12. waw so wonderful
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramka naprawdę śliczna;) taka romantyczna i słodka, a tag osobisty jest rewelacyjny jak dla mnie:) Pozdrawiam:) www.shunihime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!